کد خبر : 1753971 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:25 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

گومیس: میخواهم با قهرمانی الهلال را ترک کنم

مهاجم فرانسوی و خطرناک الهلال پس از پیروزی بزرگ شب گذشته تیمش گفت که قصد دارد با عنوان قهرمانی این تیم را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال شب گذشته در حساس ترین دیدار فصل موفق شد با نتیجه 5 بر یک الشباب را شکست دهد و با 51 امتیاز، در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، در صدر جدول قرار بگیرد.


در این دیدار بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال که اخبار مربوط به جدایی او در پایان فصل به گوش می رسد، دوبار دروازه میزبان را باز کرد و تعداد گل هایش در الهلال را به عدد 100 رساند. گومیس در پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران، به نوعی جدایی خود در پایان فصل را تأیید کرد.

 

1598943


گومیس که شب گذشته توانست شمار گل هایش را در این فصل به عدد 20 برساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ عربستان قرار بگیرد، پس از این پیروزی گفت:  بازی با الشباب مهمترین مسابقه این فصل نبود، مهمترین چیز قهرمانی و ادامه دار بودن پیروزی های الهلال است. این یک مسابقه مهم بود. کسب این پیروزی ما را به قهرمانی در لیگ نزدیک کرد. امشب سعی کردم همه کارهایم را انجام دهم، چه در دفاع و چه در حمله شرکت کردم و مانند همیشه به خاطر تیم و هواداران که هرگز حمایت از ما را متوقف نمی کنند، در زمین پرتلاش حاضر شدیم.


او در مورد اینکه موفق شد صدمین گلش با لباس الهلال را به ثمر برساند، گفت: مطمئنا این یک اتفاق خاص است، من از آن بسیار راضی هستم اما مهمترین چیز پیروزی تیم است. این وظیفه من است که هرچه دارم به تیم و هواداران بدهم. من می دانم که هواداران الهلال شخصاً مرا دوست دارند بنابراین مسئولیت من زیاد است.

 

1598944


گومیس در پایان گفت: من با الهلال به چیزهای بزرگی دست یافتم و روزی قطعاً از این تیم می روم اما می خواهم این اتفاق زمانی رخ بدهد که قهرمان لیگ شده ام و عناوین و دستاوردهای تاریخی زیادی کسب کرده ام. بهترین پایان برای من خواهد بود. دوست دارم در تاریخ ذکر شود که من یکی از بهترین گلزنان الهلال و یکی از مهاجمینی بودم که تاریخ را ساخت.


طی روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون پیوستن موسی مارگا مهاجم پورتو به الهلال به گوش می رسد که این مسئله به معنای پایان همکاری گومیس و این تیم عربستانی خواهد بود. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها