کد خبر : 1754003 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:44 | 16K بازدید | 8 دیدگاه

مهدی: وقت نداریم به شایعات جواب بدهیم!

سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف نمی‌شود

مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تلاش آنها برگزاری بازی سوپرجام فصل ۹۹-۹۸ قبل از پایان لیگ بیستم است.

سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تا هفته بیست و سوم ادامه خواهد داشت و پس از آن هم اردوی تیم ملی ایران قبل از رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود و همچنین با توجه به طولانی شدن زمان لیگ بیستم، به نظر می‌رسد سوپر جام سال گذشته برگزار نخواهد شد.

 

طی روزهای اخیر عنوان شد که بازی پرسپولیس و تراکتور در سوپر جام فصل ۹۹-۹۸ بخاطرفشردگی بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و اردوی تیم ملی برگزار نمی‌شود و پس از پایان لیگ بیستم نیز دلیلی برای انجام این مسابقه نیست، اما حالا مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده این بازی را از تقویم فوتبال ایران حذف نمی‌کنند.

سهیل مهدی درباره شایعات مطرح شده گفت: ما بنا داشتیم در فاصله بین هفته بیست و سوم و بیست و چهارم بازی سوپرجام را برگزار کنیم ولی با تغییری که در برنامه لیگ به‌خاطر اردوی تیم ملی به وجود آمد، باز هم منتفی شد.

 

او ادامه داد: حذف بازی سوپرجام از برنامه در این مقطع زمانی به معنای حذف این رقابت در کل تقویم فوتبال ایران در فصل جاری و فصول دیگر نیست. الان اولویت ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم.

 

مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: اگر قرار باشد وقت خود را برای جواب دادن به تمام شایعات مطرح شده در فضای مجازی بگذاریم، دیگر وقتی برای کار کردن باقی نمی‌ماند ولی با توجه به سوالات متعدد مطرح شده باید بگویم که هیچ‌وقت قرار نیست بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف شود.

 

مهدی یادآور شد: امسال به‌خاطر شرایط خاص کرونا، مسابقات تیم ملی، فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تعداد بالای مسابقات معوقه تا کنون نتوانسته‌ایم این بازی را برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها