کد خبر : 1754031 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:33 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

آردا توران:

از ترک اتلتیکو و رفتن به بارسلونا پشیمان نیستم

ستاره ترکیه ای سابق بارسا و اتلتیکو معتقد است جدایی از اتلتیکو در سال 2015 تصمیم درستی بود.

از ترک اتلتیکو و رفتن به بارسلونا پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران تابستان 2015 بود که از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. هافبک ترکیه ای پس از درخشش در اتلتیکو و برای کسب جام های بیشتر به بارسا رفت ولی اوضاع برای او در این تیم اصلا خوب پیش نرفت و در نهایت ژانویه 2018 به باشاک شهیر قرض داده شد.

او در این باشگاه هم ناکام ماند و به دلیل تنش های خارج از فوتبال، مدت ها به دور از میادین بود. آردا در نهایت تابستان امسال تصمیم گرفت به گالاتاسرای باشگاه محبوبش بازگردد.

 

 

1599002

 

 

آردا توران در مصاحبه با مارکا و در پاسخ به این سوال که هرگز از ترک اتلتیکو پشیمان شده یا خیر، گفت:« خیر؛ پشیمان نشدم. معتقدم تصمیم درستی بود و در بهترین زمان ممکن هم جدا شدم. در 24 سالگی به اتلتیکو پیوستم و با کسب قهرمانی لالیگا به هدفم نیز رسیدم. سپس باید قدمی رو به جلو در فوتبالم بر می داشتم و بارسا بهترین انتخاب بود.

 

 

1495356

 

 

با لوئیس انریکه همه چیز خوب پیش می رفت و من پس از مسی، نیمار و سوارز، بهترین گلزن تیم بودم و حتی مقاطعی وقتی این سه در ترکیب اصلی بودند نیز برای بارسا ثابت به میدان می رفتم ولی پس از جدایی انریکه و آمدن ارنستو والورده، ورق برگشت و نفهمیدم به چه علت دیگر به من اعتماد نشد. وقتی دیدم در بارسا به من اطمینان ندارند و مربی ارزشی برایم قائل نیست، تصمیم به جدایی گرفتم. بارسا یکی از بهترین تیم های دنیا بود ولی دیگر جایی برای من وجود نداشت.»

 

 

1162024

 

دیدگاه‌ها