کد خبر : 1754041 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:35 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

ژاوی: به زودی با السد تمدید خواهم کرد

ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی السد خبر از تمدید قرارداد با این باشگاه داد.

ژاوی: به زودی با السد تمدید خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، السد تحت هدایت ژاوی هرناندز این یکشنبه در مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر به مصاف العربی می رود. این سرمربی اسپانیایی و جوان در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار در مورد آینده خود صحبت کرده و جدایی خود از السد را تکذیب کرد. ژاوی در این نشست گفت: "من در آستانه تمدید قرارداد با السد هستم. اخبار جدایی من از السد فقط شایعه است و من بسیار خوشحالم که با این بازیکنان و این باشگاه کار می کنم."

 

1599035

 

البته اگرچه ژاوی چیزی در این رابطه نگفت، اما به نظر می رسید در صورت ارائه پیشنهاد از طرف بارسلونا، بند آزادسازی در قرارداد او وجود داشته و ژاوی می تواند قطر را به مقصد خانه خود ترک بکند. در هفته های اخیر اخباری در مورد عدم تمایل خوان لاپورتا به ادامه همکاری با رونالد کومان برای فصل بعد شنیده شده و در صورت ناکامی بلوگرانا در فتح لالیگا، احتمال جدایی سرمربی هلندی تنها بعد از یک فصل وجود دارد.

 

در صورت رخ دادن این اتفاق، از ژاوی به عنوان جدی ترین نامزد هدایت بارسلونا برای فصل بعد نام برده شده است. به هر حال تردیدی وجود ندارد که ژاوی دیر یا زود به عنوان سرمربی بارسلونا برگزیده خواهد شد و مقصد بعدی او در صورت جدایی از السد، نوکمپ است. السد چندی قبل و با رقم خوردن اتفاقاتی غیرمنتظره در همان مرحله گروهی با لیگ قهرمانان آسیا وداع کرد تا ژاوی و شاگردانش باز هم فرصت فتح این تورنمنت را از دست بدهند.

دیدگاه‌ها