کد خبر : 1754111 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 22:55 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا بابل 2 – آرمان گهر سیرجان صفر

لیگ یک / فرار رایکا از منطقه ی خطر

رایکا در هفته ی بیست و سوم لیگ یک در خانه با دو گل تیم آرمان گهر سیرجان را شکست داد تا شرایط خود را در نیمه ی پایین جدول برای بقاء بهبود ببخشد.

لیگ یک / فرار رایکا از منطقه ی خطر

به گزارش "ورزش سه"، رایکا برای اینکه سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کند بازی را تهاجمی شروع کرد ودر نیمه ی نخست دوبار توسط علی خسرونژاد و جواد شفیعی به گل رسید. نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید. آرمان گهر که پیش از این بازی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و نتایج خوبی هم گرفته بود در نیمه ی دوم برای جبران گل های خورده روی به بازی تهاجمی آورد اما تیم میزبان به خوبی از اندوخته خود محافظت کرد. آنهم در برابر تیمی که یکی از بهترین خط حمله ی بازی ها را در اختیار دارد.

 

رایکا با نتیجه ای که در این بازی به دست آورد 29 امتیازی شد و از آرمان گهر عبور کرد و تیم قاسم شهبا 27 امتیازی باقی ماند. با این نمایش مشخص شد رایکا با نادر دست نشان فقید به چیزی بیشتر ازبقاء فکر می کرده و می تواند با ادامه ی این روند در هفته های باقی مانده به نیمه ی بالای جدول صعود کند.

 

از حواشی این دیدار می توان به افطار سعید ابراهیم پور دروازه بان تیم رایکای بابل در کنار زمین اشاره کرد. رایکا با پیروزی در این دیدار از منطقه خطر فرار کرد اما بدون شک هفته های آتی هفته های سختی برای آرمان گهر خواهد بود. تیمی که اگر در فاز دفاعی همانند فاز تهاجمی کار کند تیمی شایسته برای ادامه ی حضور در لیگ یک است.

 

لازم به توضیح است گل های تیم رایکا در این دیدار در دقایق 22 توسط علی خسرو نژاد و جواد شفیعی در دقیقه 35 به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها