کد خبر : 1754118 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 22:55 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

سریال ناکامی آستارایی‌ها تمامی ندارد؛

لیگ یک / نود، تیمی که نمی‌خواهد سقوط کند

شاگردان جمشیدیان در دیدار خانگی مقابل حریف پایین‌جدولی خود شکست خورد تا برای ششمین هفته متوالی با باخت از زمین مسابقه خارج شود.

لیگ یک / نود، تیمی که نمی‌خواهد سقوط کند

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال شهرداری آستارا که پس از فعل و انفعالات رخ داده در تعطیلات نیم‌فصل و پس از آن‌که این تیم در صدر جدول لیگ یک ایستاد و قهرمان نیم‌فصل اول نام گرفت، روند نزولی در جدول داشته و به میانه‌های جدول سقوط کرده، امشب برای دومین‌بار با هدایت احمد جمشیدیان هافبک سابق استقلال و سپاهان در لیگ یک به میدان رفت و آن‌ها امشب در خانه پذیرای نود ارومیه بودند.

 

ترافیک مدعیان صعود به لیگ برتر آنقدر بالاست که امشب شهرداری آستارا بعد از پنج شکست متوالی می‌توانست با پیروزی مقابل حریف پایین جدولی خود به جمع 6 تیم برتر جدول صعود کند و صعودی پنج پله‌ای را در جدول تجربه نماید؛ اما نمایش خوب نودی‌ها که برای بقا در لیگ یک می‌جنگند باعث شد تا آن‌ها پس از دو تساوی، موفق شوند به یک پیروزی مهم در مسیر بقا در لیگ یک برسند و سریال ناکامی‌های آستارا ادامه داشته باشد.

 

پیروزی که در لحظات پایانی مسابقه و روی ضربه پنالتی با گل محمد زینالی به دست آمد و نودی‌ها توانستند سوغاتی سه امتیازی را از آستارا به مقصد ارومیه با خود ببرند و حالا شانس بیشتری برای بقا در لیگ یک با پیروزی امشب خود دارند.

 

امشب برای ششمین هفته متوالی شهرداری آستارا شکست خورد تا فاصله‌اش با مدعیان بالانشین جدول بیشتر شود و حتی احتمال سقوط بیشتر این تیم در جدول در هفته‌های پیش‌روی با توجه به نتایج به دست آمده برای سایر تیم‌ها وجود دارد؛ آن‌ها 32 امتیاز همچنان در جایگاه یازدهم باقی ماندند.

 

در طرف مقابل نودی‌ها پس از توقف شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان، توانستند مقابل شهرداری آستارا دست به کار بزرگی بزنند و سه امتیاز مهم را به دست آورند تا 22مین امتیاز فصل خود را به دست آورند؛ آن‌ها همچنان با این امتیاز در منطقه قرمز جدول حضور داشته و در جایگاه هفدهم هستند و خطر سقوط را احساس می‌کنند اما با این پیروزی فاصله خود با قشقایی که در خارج از منطقه قرمز است را به دو امتیاز رساندند.

دیدگاه‌ها