کد خبر : 1754143 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:55 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد واقعا شرایط خاصی دارد؛

نکونام: برد دلچسبی را کسب کردیم

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید تیمش با ارائه یک نمایش کاملا فوتبالی موفق به شکست یکی از بهترین تیم های لیگ بیستم شده است.

نکونام: برد دلچسبی را کسب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در شروع دوباره رقابت های لیگ بیستم و پس از پیروزی در دیدار معوقه هفتم هجدهم مقابل گل گهرسیرجان که قرمزهای اهوازی را 30 امتیازی کرد و به رتبه پنجم برد، حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: اول از همه به هواداران تیم و مردم استان تبریک می گویم. این برد شیرین و دلچسبی برای ما بعد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود.

 

تیم ما در آن مسابقات تحت فشار بود و سه روز یکبار بازی می کرد. در گروه سختی بودیم. من قبل از پلی آف گفتم که تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و امروز بازیکنانم نشان دادند که بازیکنان بزرگی هستند. با توجه به اینکه آنجا بازی های سنگینی انجام دادیم، بازیکنانم امروز به سختی بازی کردند. هفت بازیکن نداشتیم و حتی تعویض نداشتم. یک سری تعویض ها در پست های غیرتخصصی بود. تبریک می گویم به بازیکنان تیمم.


او سپس با اشاره به کیفیت تیم فوتبال گل گهر اضافه کرد: گل گهر تیم خوب و پرمهره ای است و با هزینه ای که کرده اند، تیم یکدست و قابل احترامی را درست کرده اند. تیم خوبی هستند و خوشحالیم که این تیم را بردیم. ما بازی های این تیم را آنالیز کرده بودیم و هیچ تیمی به اندازه ما نتوانسته بود این تیم را تحت فشار قرار بدهد. یک نیمه به طور کامل تحت کنترل ما بودند.

 

می دانستیم تنها راهی که می توانند به ما ضربه بزنند، با توجه به میانگین قدی که دارند، ضربات ایستگاهی و کرنر است. همین هم اتفاق افتاد و در یکی دو صحنه تمرکزمان را از دست دادیم و یکی دو موقعیت دادیم ولی در مجموع سر بودیم. فوتبالی تیم ما خیلی خوب و با برنامه بازی کرد. آخر بازی هم طبیعی بود وقتی بازی مستقیم را از گلر شروع کردند، ناخواسته مجبور به دفاع شدیم. ناخواسته عقب کشیدیم. با 6 نفر حمله می کردند حتی مدافعین وسط آنها مهاجم شده بودند.


کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: روز خیلی خوبی بود و برد برد شیرینی بود. این یک بازی عقب افتاده بود و امیدوارم بتوانیم شرایطمان را حفظ کنیم. باز هم به مردم می گوییم که با تمام سختی هایی که داریم و از النصر هم کرونا گرفتیم و فرشاد هم گرفتار شده است، تا روز آخر تمام تلاشمان را می کنیم. نکته ای که برای من مهم است تلاش بازیکنان است که امروز واقعا جانانه جنگیدند.


از جواد نکونام در مورد فرسایشی بودن لیگ و تاثیر آن بر عملکرد فولادخوزستان پرسیدند و او در واکنش به این سوال اضافه کرد: در مورد فرسایشی بودن لیگ صحبتی نداریم. چون بازی های تیم ملی و  جام باشگاه ها است و این ها دست سازمان لیگ نیست. سازمان لیگ زحمت خودش را می کشد ولی چیزی که برایم جالب است اینکه از عربستان نامه نگاری کردیم که یک روز بازی ما را به تعویق بیاندازید ولی صراحتا نامه زدند و گفتند نمی شود ولی تا دو تیم دیگر اعتراض کردند، سریع برنامه ها تغییر کرد و یک روز عقب افتاد؛ بدون هیچ دلیلی. هواداران ما بدانند، هیچ برنامه ریزی ای با توجه به خواسته ما صورت نگرفته است. یکبار به ما کمک شد و تشکر هم کردیم به خاطر استراحتی که قبل از عید به تیم ما دادند و بازیکنان ما ریکاوری کردند. برنامه بازی ها را ببینید.

 

ما دور رفت سه بازی پشت هم بیرون خانه برگزار کردیم و حالا سه بازی عقب افتاده را در خانه داریم ولی بازی ها را طوری می چینند که یک بازی در خانه بازی کنیم و یک بازی بیرون.

 

الان مثلا باید برویم با نساجی بازی کنیم و اصلا مربوط به هفته 24 ام بود. هیچ کاری ام نمی توانیم بکنیم و هیچ زوری ام نداریم و باید تمکین کنیم. خودتان می دانید پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته است. بازیکن هم نمی توانیم بگیریم و باید با همین نفرات باید جلو برویم. به مردم قول می دهم تمام وجود و تمرکزم را برای موفقیت فولاد می گذارم. امیدوارم در پایان فصل با پنجره بسته، بازیکن کرونایی، بازیکن مصدوم و جام باشگاه ها شرایط خوبی داشته باشیم. برخی تیم ها بازیکن دارند ولی بازی نمی دهند ولی ما اصلا بازیکن نداریم. ما واقعا شرایط خاصی داریم.


جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در پایان در خصوص داوری مسابقه گفت: آقای حاج ملک به خوبی دیدار را کنترل کرد و با آوانتاژ های به موقع توانست به زیباتر شدن مسابقه کمک کند.

دیدگاه‌ها