کد خبر : 1754155 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 01:03 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: به 3 امتیاز بازی با فجرسپاسی نیاز داشتیم

بادران با شکست فجر سپاسی در شیراز به فاصله 4 امتیازی به مس کرمان رسید و شانس صعود خود را به لیگ برتر افزایش داد.

عاشوری: به 3 امتیاز بازی با فجرسپاسی نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که هفته گذشته در برابر هوادار دو بر صفر شکست خورده بود در شیراز و در غیاب چند بازیکن اصلی خود ارایه گر بازی خوبی در برابر حریف بود و در نهایت دو بر یک به پیروزی رسید. این سه امتیاز موجب هم امتیاز شدن بادران با استقلال خوزستان شد. نکته ی جالب اینکه بادران با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند بار دیگر تهاجمی ترین تیم لیگ یک شد.

 

محسن عاشوری، سرمربی بادران در پایان این بازی خطاب به خبرنگاران و در مورد بازی گفت: بازی، بازی سختی برای ما بود. با توجه به شرایطی که داشتیم از این بازی امتیاز می خواستیم و اینجا باید از شاگردانم تشکر کنم. به این خاطر که خوب دویدند و به تیم حریف موقعیت ندادند. البته باید به این نکته اشاره کنم تیم فجر سپاسی به خوبی توپ را به گردش در می آورد. بازیکنان این تیم به خوبی در زمین همدیگر را پیدا می کردند و مالکیت خوبی روی توپ داشتند.

 

اما همان طور که اشاره کردم شاگردانم با تلاش ویژه ای که در این بازی داشتند کمتر به تیم حریف موقعیت دادند. در مجموع کسب سه امتیاز در خانه ی حریف ارزشمند است. خوشحالم بعد از باختی که هفته ی پیش در برابر هوادار داشتیم بچه ها به خوبی خود را پیدا کردند و با پیروزی در این بازی بار دیگر به شرایط ایده آل خود برگشتند و این کمک می کند در بازی های آتی به روند صعودی خود ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها