کد خبر : 1754181 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:02 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت تلخ قهرمان دور رفت؛ سقوط تا رده ی یازدهم

شهرداری آستارا که در دور رفت بازی های لیگ یک با مربیگری پایان رافت قهرمان شد در دور برگشت بازی ها با امتیازاتی که از دست داد به رده ی یازدهم جدول سقوط کرد!

سرنوشت تلخ قهرمان دور رفت؛ سقوط تا رده ی یازدهم 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم دیشب در استادیوم سردار جنگل رشت و در هفته ی بیست و سوم بازی ها با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم نود ارومیه شد تا یکی از بهترین فرصت ها برای نزدیک شدن به تیم های مدعی را از دست دهد و نه تنها جهش در جدول رده بندی نداشته باشد بلکه به نیمه ی پایین جدول سقوط کند. تغییر کادر فنی در شهرداری آستارا هیچ شوکی به این تیم وارد نکرده که البته به نظر می رسد بیشتر مشکلات تیم ناشی از عدم اجرای تعهدات نسبت به بازیکنان باشد به این خاطر که پیش از آمدن احمد جمشیدیان هم تیم سیر نزولی در پیش گرفته بود. 

 

احمد جمشیدیان سرمربی فصل گذشته پاس همدان پیش از بازی با بادران به اردوی تیم ملحق شد. هر چند در این بازی که در رشت برگزار شد و با نتیجه 3-0 به سود بادران پایان یافت او روی نیمکت تیمش ننشست به این خاطر که تازه به اردوی تیم ملحق شده بود. در ادامه شهرداری آستارا در خانه ی تیم استقلال ملاثانی یک بر صفر شکست خورد و شب گذشته هم در خانه با همین نتیجه در برابر تیم نود ارومیه مغلوب شد. جای شکرش باقی است این تیم در دور رفت بازی ها امتیازات خوبی کسب کرده بود و گرنه با روندی که در دور برگشت لیگ یک در پیش گرفته است یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر می شد. شهرداری آستارا فصل گذشته با مربیگری حسن اشجاری به لیگ یک صعود کرد و در هفته های ابتدایی هم با این مربی در مسابقات حاضر شد اما در ادامه ی مسیر بازیکن سابق اسبق جای خود را به پایان رافت داد. مربی ای که در نیم فصل تیم را قهرمان کرد اما بعد از یکی دو هفته از دور برگشت ترجیح داد به خاطر مشکلات مالی هدایت این تیم را رها کند و در نهایت هم احمد جمشیدیان  هدایت این تیم بحران زده را برعهده گرفت.

دیدگاه‌ها