کد خبر : 1754194 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:20 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی، اولین بازی و اولین پاس‌گل؛

فردین بازی علیه سایپا و فراز کمالوند (عکس)

مدافع تازه‌وارد ماشین‌سازی تبریز در بازگشت دوباره‌اش به جمع سبزپوشان توانست یک شروع رویایی را برای خود و تیمش رقم بزند.

فردین بازی علیه سایپا و فراز کمالوند (عکس) 

به گزارش "ورزش سه" پس از یک فصل پر فراز و نشیب در ماشین‌سازی، ابتدای لیگ بیستم بود که فردین عابدینی تصمیم به جدایی گرفت و راهی نساجی شد اما نتوانست در این تیم فرصت بازی پیدا کند و نیم‌فصل نخست لیگ بیستم را دور از میادین گذراند؛ او پس از آن‌که علیرضا اکبرپور هدایت ماشین‌سازی را پذیرفت، به عنوان بازیکن آزاد به ماشین‌سازی پیوست تا در هفته‌های پایانی به تیم زادگاه خود کمک کند.

 

عابدینی شب گذشته در مصاف با سایپا برای اولین‌بار با چراغ سبز اکبرپور مواجه شد و در دقیقه 83 و در شرایطی که ماشین‌سازی مقابل سایپا کامبک خورده بود و در آستانه یک شکست خانگی بود و امیدهایش برای بقا در لیگ برتر بسیار کمرنگ می‌شد، به جای سیروس صادقیان وارد زمین شد.

 

1599408

 

فردین عابدینی تنها چهار دقیقه فرصت می‌خواست تا در لیگ بیستم اولین پاس‌گل خود را به ثمر برساند و او به خوبی توپ را به منصور باقری رساند و هافبک فرصت‌طلب ماشین‌سازی هم با حرکتی زیبا دفاع سایپا را فریب داد و بازی را به تساوی کشید.

 

گلی که سبب شد تا مدافع سابق استقلال این‌چنین بازگشت موفقی به میادین داشته باشد و البته نگذارد مربی استقلالی سایپا در اولین تجربه سرمربیگری خود در این تیم به سه امتیاز دست پیدا کند؛ بدون‌شک آمادگی بالای عابدینی در دیدارهای پیش‌روی ماشین‌سازی می‌تواند عصای دست اکبرپور شود.

 

1599407

 

1599406

منصور باقری با گلزنی مقابل سایپا مانع از اولین پیروزی نارنجی پوشان با هدایت فراز کمالوند شد.

دیدگاه‌ها