کد خبر : 1754202 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:16 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

تحصیل منصوریان در رشته اقتصاد! (عکس)

برد باارزش آلومینیوم در آبادان به بالانشینی اراکی‌ها در لیگ برتر تداوم داد.

به گزارش "ورزش سه" اگر نگاهی به کارنامه علیرضا منصوریان در دوران حضورش در آلومینیوم اراک به جای رسول خطیبی داشته باشیم، چند اتفاق مهم نمایان است؛ اتفاق نخست شکست‌ناپذیری منصوریان در مسابقات لیگ و جام حذفی بوده، به طوری‌که اراکی‌ها با هدایت این سرمربی جوان در 6 مسابقه هیچ شکستی را متحمل نشده‌اند و سه پیروزی و سه تساوی ماحصل تلاش شاگردان منصوریان بوده است.

 

اتفاق دیگری که در آلومینیوم با هدایت منصوریان نمایان است، بازی‌های کم‌گل است؛ به طوری‌که آلومینیوم در از زمان انتخاب سرمربی جدید، 4 گل در جریان بازی به ثمر رسانده است که آمار عجیبی بوده و نشان می‌دهد تیم منصوریان با فوتبال به اصطلاح اقتصادی توانسته خود را در کورس رقابت مدعیان حفظ کند.

 

در مجموع 6 تجربه حضور علیرضا منصوریان در اراک، 6 گل در جریان بازی‌های آلومینیوم اراک رد و بدل شده که میانگین هر بازی یک گل را نشان می‌دهد؛ البته بدون‌تردید گلزنی پرتعداد اما بدون نتیجه‌گرایی نمی‌تواند عامل موفقیت باشد.

 

این‌که منصوریان توانسته آلومینیوم را به جمع هشتم تیم برتر جام حذفی برساند و از 15 امتیاز ممکن، 9 امتیاز کسب کند نشان از کارنامه موفق او در اراک دارد،اگرچه بازیهای تیم او کم گل بوده است.

 

1599366

 

1599367

 

1599365

دیدگاه‌ها