کد خبر : 1754207 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 19:25 | 231K بازدید | 73 دیدگاه

دو ستاره نیمکت نشین شدند؛

ترکیب پرسپولیس در مقابل سپاهان

تیم پرسپولیس در غیاب دو ستاره اش به مصاف سپاهان می‌رود.

ترکیب پرسپولیس در مقابل سپاهان

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که در زوج خط حمله این تیم خبری از مغانلو - آل کثیر نیست. همچنین میلاد سرلک که در رقابت های آسیایی اغلب فیکس بود، این بار به نیمکت منتقل شده است.

 

* خط دروازه؛ لک در مقابل بهترین خط حمله لیگ
لک که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها یک بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت، در نیم فصل اول توانست مقابل سپاهان کلین شیت کند و باید دید حالا بار دیگر موفق به محافظت از دروازه‌اش خواهد شد یا خیر؟ سپاهان احتمالا کی‌روش استنلی را در نوک حمله خواهد داشت و حامد لک باید مقابل آقای گل پیشین لیگ برتر و بهترین خط حمله کنونی لیگ، قرار بگیرد.

 

* خط دفاعی؛ اعتماد به ترکیب آسیایی
باوجود بازگشت سعید آقایی اما دوری او از تمرینات گروهی منجر به نیمکت‌نشینی اش شده است. وحید امیری و سیامک نعمتی دو وینگر تیم پرسپولیس نمایش درخشانی را در آسیا ارائه کردند و همچنان مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی هستند. در دفاع مرکزی نیز با بازگشت سیدجلال حسینی، زوج او و کنعانی‌زادگان در اولویت قرار دارند.

 

1599386

 

* خط میانی؛ یک نیمکت نشینی غافلگیر کننده!
باتوجه به انتخاب سیستم چهار-چهار-دو، حداقل ۲ هافبک طراز اول پرسپولیس باید روی نیمکت بنشینند. احمد نوراللهی که در لیگ قهرمانان فرصت کمتری برای بازی داشت، امروز از ابتدا در زمین خواهد بود و کمال کامیابی‌نیا را در کنار خود خواهد دید. مهدی ترابی مهره ثابت چهار ضلعی هجومی پرسپولیس است و احسان پهلوان نیز در کنارش بازی خواهد کرد.

 

* خط حمله؛ یحیی با ترکیب هجومی در اصفهان
از تمرین چند روز اخیر پرسپولیس اینطور دریافت می‌شد که یک مهاجم به همراه یک هافبک در خط حمله حضور خواهند داشت. شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل به ثمر رساند و عیسی آل کثیر نیز دو گل زد اما امروز این دو در کنار هم قرار نخواهند گرفت و امید عالیشاه در خط حمله نقش آفرینی خواهد کرد.

 

1599385

 

* نیمکت ذخیره‌ها؛ کلکسیون ستاره‌ها
پرسپولیس روی نیمکت بوژیدار رادوشوویچ، فرشاد فرجی، مهدی شیری، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی را در اختیار دارد.

 

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان:
حامد لک
سیدجلال حسینی
کمال کامیابی‌نیا
وحید امیری
سیامک نعمتی
محمدحسین کنعانی‌زادگان
احسان پهلوان
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
شهریار مغانلو
مهدی ترابی

دیدگاه‌ها