کد خبر : 1754208 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:35 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

مشت های گره کرده نکونام در فولاد آره نا

پیروزی در برابر گل گهر این قدر برای جواد نکونام ارزشمند بود که بعد از برد مشت هایش را به نشانه ی شادی گره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، البته که بعد از شکست های متوالی در دور برگشت مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا و عدم صعود به مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فولاد و جواد نکونام به این برد نیاز داشتند تا بار دیگر به روزهای خوب خود برگردند. اینها به کنار؛ گل گهر رقیب مستقیم فولاد برای حضور در سکوی چهارم جدول است و تیم فولاد به خوبی می دانست در صورت پیروزی در این دیدار می تواند سکوی چهارم جدول را از گل گهر پس بگیرد. در حال حاضر فولاد در حالی با دو امتیاز کمتر نسبت به گل گهر در سکوی ششم جدول ایستاده که دو بازی معوقه در کارنامه دارد و در صورت پیروزی در یکی از دیدارهای معوقه گل گهر را از پیش رو خواهد برداشت. 

 

دوئل جواد نکونام و امیر قلعه نویی اینبار در ابتدای بازی صحنه های خوشی داشت. جواد نکونام در ابتدای بازی برای خوش آمدگویی به سراغ امیر قلعه نویی رفت تا همه ی خاطرات تلخی که از این دو در گذشته ثبت شده بود پاک شود اما در جریان بازی جواد نکونام به خوبی نشان داد چقدر برد در این بازی برای او ارزشمند است و در کنار خط لحظه ای آرام و قرار نداشت تا اینکه داور در سوت خود به علامت پایان بازی به صدا در آورد و مشت های گره کرده جواد نکونام نشان داد در لیگ این فصل به یکی از خواسته های خود رسید. و حالا ادامه این روند. روندی که می تواند منجر به عبور از استقلال هم بشود. 

 

حذف از آسیا اگر چه برای جواد نکونام و شاگردانش به خصوص با بازیهای خوبی که در دور رفت به نمایش گذاشته بودند سخت بود؛ اما موجب شد تا آنها از این پس روی بازی های لیگ برتر متمرکز شوند و تصور کنند لیگ برتر تنها جایی است که می توانند نگاهها را نسبت به خود جلب کنند و دوباره مجوز حضور در بازی های آسیایی را به دست بیاورند و البته اینبار با تجربه ی بیشتری مهیای حضور در بازی ها شوند. و جواد به دنبال تکرار این مشت های گره کرده است. او دیروز در مصاف با پرافتخارترین مربی لیگ برتر پیروز شد و شاید این پیروزی ارزش مشت های گره کرده را داشت و شاید عبور از استقلال برنامه ی بعدی این مربی جوان برای تکرار مشت های گره کرده باشد.

 

1599388

 

1599389

 

1599390

دیدگاه‌ها