کد خبر : 1754211 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل پنالتی سه امتیازی 

مهاجم برزیلی به رکورد مبعلی رسید

کاپیتان باتجربه فولادی‌ها شب گذشته توانست گلی 6 امتیازی را از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که حملات پرشمار فولادی‌ها برای رسیدن به گل برتری در جدال حساس با گل‌گهر سیرجان به ثمر نمی‌نشست.


 خطای پنالتی روی مهران موسوی فرصت طلایی را برای شاگردان نکونام ایجاد کرد تا بتوانند از حریف خود پیش بیفتند و در آستانه پیروزی ارزشمند برای بازگشت به جمع چهار تیم برتر جدول قرار گیرند.

 

به رسم ضربات قبلی پنالتی که نصیب فولاد می‌شد، بازهم لوسیانو پریرا (شیمبا) کاپیتان برزیلی و 37 فولادی‌ها پشت ضربه ایستاد و توانست توپ را به تور دروازه گل‌گهر بدوزد و تک گل 6 امتیازی تیمش را وارد دروازه علیرضا حقیقی کند تا شاگردان نکونام در بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی آغاز کنند.

 

پریرا با گلی که شب گذشته از روی نقطه پنالتی وارد دروازه گل‌گهر کرد، توانست به عنوان بهترین پنالتی‌زن فولاد در لیگ برتر برسد و با رکورد هافبک جنوبی سابق استقلال که سابقه بازی در فولاد را هم دارد، برابری کرد؛ پیش از لوسیانو پریرا، ایمان مبعلی توانسته بود برای فولاد 11 بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و حالا مهاجم برزیلی فولاد شب گذشته یازدهمین گل خود از روی نقطه پنالتی در پیراهن فولاد را به ثمر رساند تا از این حیث رکورددار شود.

 

1599397

 

1599398

دیدگاه‌ها