کد خبر : 1754217 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:06 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌نژاد-آبشک؛ چند ثانیه طوفانی (عکس)

فریادهای محمدقاسمی نژاد بر سر محمد آبشک لحظات قابل توجهی را در ورززشگاه فولاد آره نا و در دقایق پایانی بازی ایجاد کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف فولادخوزستان و گل گهر سیرجان مهم ترین و حساس ترین دیدار روز گذشته لیگ برتر بود؛ دیداری که معوقه هفته هجدهم بود و سه امتیاز آن هم برای امیرقلعه نویی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و هم برای جواد نکونام که می خواست شروع خوبی در بازگشت از رقابت های آسیایی داشته باشد و از همین حالا برای تکرار سهمیه آسیایی به صورت جدی وارد کارزار شود؛ در واقع این جنگی میان بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی برای رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیای سال آینده بود.


در طول این مسابقه شاهد یک بازی نزدیک و نفس گیر از سوی هر دو تیم بودیم و وقتی اشتباه حقیقی تیم امیر قلعه نویی را عقب انداخت، طبیعی بود که آنها در 30 دقیقه ای که برای جبران وقت داشتند، تیم برتر میدان باشند.


در وقت های اضافی اما شاهد درگیری بازیکنان دو تیم در نزدیکی های نقطه کرنر تیم فوتبال گل گهر بودیم؛ درگیری ای که با برخورد زنده روح و پریرا ایجاد شده بود و به سایر بازیکنان کشیده شد.


مطابق انتظار محمد آبشک هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان یکی از بازیکنانی بود که در این جنجال آخر بازی حضور داشت؛ اما مهدی هاشمی نسب خیلی زود خودش را به میانه مهلکه رساند و هافبک فولاد را کشان کشان از وسط ماجرا دور کرد. در این بین اما جالب توجه ترین واکنش را محمد قاسمی نژاد داشت؛ بازیکنی که به تازگی وارد زمین شده بود و پس از اینکه آبشک قصد دخالت دوباره و وارد شدن دوباره به درگیری را داشت، شروع به فریاد زدن سر او کرد؛ فریادهایی که چند ثانیه ای مقابل دیدگان مهدی هاشمی نسب مربی فولادخوزستان ادامه داشت و یکی از صحنه های جالب توجه بازی را رقم زد.

 

1599412

 

1599413

دیدگاه‌ها