کد خبر : 1754235 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:57 | 9.6K بازدید | 9 دیدگاه

"لوا در تاریخ بایرن جاودانه خواهد شد"

لواندوفسکی: از هم‌تیمی‌هایم به خاطر پاس‌گل‌ها ممنونم

رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، شب گذشته موفق به هت تریک شد تا اکنون تنها یک گل با رسیدن به رکورد تاریخی بوندسلیگا فاصله داشته باشد.

لواندوفسکی: از هم‌تیمی‌هایم به خاطر پاس‌گل‌ها ممنونم

به گزارش "ورزش سه"، باورش سخت است اما حقیقت دارد! پس از پیروزی 6-0 بایرن مونیخ برابر بروسیا مونشن گلادباخ اکنون رابرت لواندوفسکی تنها به یک گل دیگر برای رسیدن به رکورد تاریخی 40 گل در یک فصل بوندسلیگای گرد مولر فاصله دارد. مهاجم لهستانی بایرن شب گذشته هت تریک کرد و تا پایان فصل دو مسابقه دیگر فرصت دارد تا با رکورد مولر برابر شود و حتی از آن عبور کند.

و با در نظر گرفتن عطشی که لوا برای گلزنی دارد، به نظر می رسد که کسی نتواند در رسیدن به این دستاورد مقابل او بایستد.

پس از گرفتن جشن قهرمانی به همراه بایرن، لواندوفسکی اکنون مصمم است تا رکوردی شخصی را در بوندسلیگا به ثبت برساند.

 

1599445

 

لواندوفسکی پس از هت تریک در بازی شب گذشته گفت: "این احساس فوق العاده ای است. امروز عالی بازی کردیم. این بهترین فرصت برای آن بود که نشان دهیم ما به درستی قهرمان آلمان شده ایم."

لوا در پاسخ به این سوال که آیا در تلاش برای رسیدن به رکورد مولر از هم تیمی هایش خواسته توپ را بیشتر به او پاس دهند، گفت: " نه! نه! من چنین کاری نکردم. وقتی چیزی را خیلی زیاد بخواهی، در بیشتر مواقع اتفاق نمی افتد. وقتی برای تیم بازی کنی در نهایت شانست را پیدا خواهی کرد.

 

1599447

 

من همیشه بیشترین تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. می خواهم که از همه توانم برای تیمم مایه بگذارم. بسیار سپاسگزارم که آنها اینهمه به من پاس گل داده اند.

من همچنان پایم را روی پدال گاز نگه خواهم داشت و تلاش می کنم تا همه کار برای تیمم بکنم."

 

1599446

 

کارل هاینس رومینیگه، نایب رییس بایرن، درباره رکورد لواندوفسکی گفت: "من واقعا شگفت زده شده ام. رابرت لواندوفسکی اکنون 39 گل زده است. وقتی گرد مولر ان زمان 40 گل به ثمر رساند من هنوز به بایرن نیامده بودم. اما باید بگویم که باور داشتم این رکورد تا ابد بر جا خواهد ماند. لواندوفسکی قطعا در تاریخ بایرن مونیخ جاودانه خواهد شد."

 

 

دیدگاه‌ها