کد خبر : 1754256 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:45 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسین‌زاده: لحظه آخر برد را از دست می‌دهیم

بازیکن سایپا می گوید او پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، از انگیزه های زیادی برای رسیدن به اهدافش برخوردار است.

حسین‌زاده: لحظه آخر برد را از دست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین زاده بازیکن سایپا که موفق شد یک پاس گل در بازی با ماشین سازی بدهد، در خصوص بازی با این تیم گفت: اول از همه از کادرفنی قبلی تیم آقای ابراهیم صادقی و سایر دستیارانشان تشکر می کنم. زحمات خیلی زیادی برای این تیم کشیدند. خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود ولی متاسفانه با بدشانسی و بی تجربگی یکی از بازیکنان جوانمان، بازی در دقایق پایانی به تساوی کشیده شد و نتوانستیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.


وی درخصوص داوری علی صفایی در این بازی نیز گفت: به نظر من داوری خیلی خوب بود. کمترین اشتباهی را از سمت داوری شاهد بودیم. فکر می کنیم قضاوت خوبی داشتند. در همه صحنه ها با جدیت برخورد کردند و مشکلی نبود.


حسین زاده درباره عملکرد ماشین سازی نیز گفت: آنها بازی خیلی خوبی ارائه دادند و با انگیزه بودند. در بعضی از صحنه ها ما را تحت فشار قرار دادند ولی در مجموع لیاقت کسب پیروزی را داشتیم ولی این اتفاق رخ نداد. این چندمین بازی است که در دقایق پایانی گل دریافت می کنیم و نمی دانم این را به پای بدشانسی بگذاریم یا چیز دیگری ولی در لحظات پایانی بازی یا بردهایمان به تساوی کشیده می شود یا شکست می خوریم ولی روزهای خوب ما نیز خواهد رسید.


وی درباره وضعیت خودش پاسخ داد: بعد از اینکه چند بار پیاپی مصدوم شدم، اکنون وضعیت خوبی دارم و با انگیزه به میادین برگشته ام. شرایط خوبی را سپری می کنم، در بازی دوستانه چند روز پیش گلزنی کردم و در این مسابقه هم چند بار شانس گلزنی داشتم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در ضربات پایانی بی دقتی کردم ولی خدا را شکر توانستم پاس گل بدهم و در مجموع از عملکردم راضی بودم و امیدوارم مربیان نیز راضی باشند.


او درباره انگیزه هایش پس از مصدومیت نیز اینگونه پاسخ داد: هر بازیکنی پس از مصدومیت، انگیزه زیادی دارد تا خودش را مجددا به کادرفنی اثبات کند و به ترکیب اصلی بازگردد. من نیز پس از مصدومیتی که داشتم و با تلاشی که انجام دادم، توانستم خودم را به کادرفنی ثابت کنم و در ترکیب قرار بگیرم. اولین هدف من این است که بتوانم در بازی های آینده گلزنی کنم و تیم از این شرایط خارج شود. وضعیت سایپا خیلی خوب نیست ولی ان شالله شرایط ما نیز بهتر می شود و این روزها را پشت سر می گذاریم. در دو دیدار قبل که بازی کردم، خیلی تلاش کردم گلزنی کنم ولی این اتفاق رخ نداد. اما خدا را شکر توانسته ام به روزهای خوبم نزدیک شوم و با انگیزه این راه را ادامه می دهم تا به تک تک اهدافم برسم.


بازیکن سایپا درخصوص حضور فراز کمالوند در سایپا گفت: آقای کمالوند مربی کاربلد و باتجربه ای هستند و در این مدتی که با ما کار کرده اند، زیاد نتوانسته اند از لحاظ فنی روی بچه ها کار کنند ولی از لحاظ روحی روانی خیلی روی بازیکنان تأثیر مثبت داشته اند. باعث افتخارم است که با ایشان کار می کنم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم جواب زحمات ایشان را بدهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها