کد خبر : 1754260 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:15 | 98.1K بازدید | 22 دیدگاه

اخراج مرد هلندی کلید خورد؟

جلسه فوری لاپورتا با کاپیتان‌های بارسا در غیاب کومان

پس از تساوی دیروز بارسا برابر اتلتیکو خوان لاپورتا رئیس باشگاه جلسه ای فوری با 3 کاپیتان تیم برگزار کرد. عدم حضور رونالد کومان در این نشست، قابل توجه است.

جلسه فوری لاپورتا با کاپیتان‌های بارسا در غیاب کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته یک بازی فینال گونه برابر اتلتیکو در نوکمپ پیش رو داشت ولی نتوانست از آن با سربلندی خارج شود.

بارسا در نیمه اول تحت تاثیر بازی شاگردان دیه گو سیمئونه قرار داشت و در نیمه دوم با وجود اینکه بهتر کار کرد، نتوانست دروازه اتلتیکو را باز کند و از رسیدن به صدر جدول بازماند.

به فاصله سه بازی تا پایان فصل، شانس بارسا برای قهرمانی لالیگا کاهش پیدا کرده و احتمالا این تیم فصل را با یک جام کوپا دل ری به اتمام خواهد رساند.

 

 

1599479

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، پس از اتمام بازی معمولا بازیکنان به فاصله 10 دقیقه ورزشگاه را ترک می کنند اما لیونل مسی، جوردی آلبا، جرارد پیکه و خوان لاپورتا یک ساعت و بیست دقیقه پس از اتمام بازی از ورزشگاه نوکمپ خارج شدند. 

لیونل مسی 20 دقیقه مشغول صحبت با لوئیس سوارز در رختکن بود و پس از آن در جلسه ای با حضور رئیس باشگاه، جوردی آلبا و جرارد پیکه شرکت کرد. نکته مهم اما غیبت سرمربی تیم یعنی رونالد کومان در این جلسه بود.

 

 

1586351

 

 

جلسه ای مشابه پنجشنبه دو هفته پیش و پس از شکست عجیب خانگی برابر گرانادا برگزار شد با این تفاوت که در آن رونالد کومان نیز حضور داشت.

 

روز گذشته خبر تمدید قرارداد نیمار مثل یک شوک برای مسی و بارسایی ها بود و رویای بازگشت ستاره برزیلی پایان یافت. لاپورتا اکنون برای ماندنی کردن لیونل مسی باید روی جذب ستاره هایی دیگر تمرکز کند و البته احتمالا تغییر مربی نیز در برنامه های او قرار دارد.

 

 

1599480

 

 

جلسه دیروز احتمالا برای آینده بارسا و شرایط باشگاه در فصل بعد مهم و تاثیرگذار بوده است. عدم حضور کومان می تواند به معنای قرار نداشتن او در برنامه های فصل بعد بارسلونا باشد و با او در پایان فصل قطع همکاری خواهد شد.

 

 

1596510

دیدگاه‌ها