کد خبر : 1754268 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:52 | 21.9K بازدید | 5 دیدگاه

کومان ضعیف تر از حد انتظار

نگران کننده؛ این بارسلونا تیم روزهای بزرگ نیست

بارسلونا با هدایت رونالد کومان نتوانسته در مصاف با تیم های بزرگ قدرتش را تحمیل کند.

نگران کننده؛ این بارسلونا تیم روزهای بزرگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز نتوانست از یک آزمون بزرگ دیگر نیز با موفقیت خارج شود. تیم تحت هدایت رونالد کومان فصل را خوب شروع نکرد و امتیازات زیادی را از دست داد. جدایی چند ستاره از تیم و ناکامی بزرگ فصل گذشته، روحیه آبی اناری ها را به شدت کاهش داده بود و سرمربی هلندی در شروع کارش روزهای سختی را پشت سر گذاشت ولی به تدریج توانست به اوضاع بارسا سر و سامان بدهد تا جایی که تیم او اکنون یکی از شانس های قهرمانی است.

 

 

1596508

 

 

با این حال رونالد کومان نشان داده است که مرد بازی های بزرگ نیست؛ همان معضلی که زمانی کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال در لالیگا داشت.

 

بارسا با کومان فصل جاری 4 بازی برابر رئال و اتلتیکو برگزار کرد و تنها یک امتیاز گرفت.

بارسا هر دو بازی رفت و برگشت برابر رئال را به ترتیب 1-3 و 2-1 واگذار کرد. در بازی رفت برابر اتلتیکو 1-0 مغلوب شد و دیروز در بازی برگشت به تساوی بدون گل رسید. 

 

 

1599135

 

 

بارسا در لیگ قهرمانان نیز به مصاف دو رقیب بزرگ رفت. در دور گروهی مقابل یوونتوس یک برد 0-2 و یک شکست 0-3 را تجربه کرد و برابر پی اس جی نیز در یک هشتم نهایی در نوکمپ 1-4 شکست خورد و در پاریس به تساوی 1-1 رسید.

 

 

1599059

 

 

مشخص نیست اگر لیونل مسی تابستان بارسا را ترک کرده بود این تیم الان کجای جدول قرار داشت. در واقع کومان هم نتوانست به ناکامی های بارسا در لیگ قهرمانان پایان دهد و سال های دور از قهرمانی آبی اناری ها به 7 افزایش خواهد یافت.

حال باید دید بارسا به فاصله سه هفته تا پایان لالیگا در نهایت چه رتبه ای کسب خواهد کرد. فعلا قهرمانی کمی دور شده ولی در لالیگای امسال چیزی قابل پیش بینی نیست.

 

 

دیدگاه‌ها