کد خبر : 1754272 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:49 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

یکی جلوی رابرت لواندوفسکی را بگیرد!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در سه ماه اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب این تیم داشته است.

یکی جلوی رابرت لواندوفسکی را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رابرت لواندوفسکی در دیدار دیروز بایرن مونیخ برابر گلادباخ باعث شد او به رکورد 38 گل رد این فصل بوندسلیگا رسیده و فقط دو گل تا رکورد تاریخی و افسانه ای گرد مولر فاصله داشته باشد. در واقع رابرت لواندوفسکی در هر 12 بازی اخیر بایرن مونیخ موفق به گلزنی شده و آخرین بار او در فینال جام باشگاه های جهان برابر تیگرس در باز کردن دروازه حریف در لباس بایرن مونیخ ناکام مانده بود که این مسابقه در تاریخ 11 فوریه برگزار شد.

 

1599446

 

رابرت لواندوفسکی در این مدت برابر دورتموند، استوتگارت و گلادباخ موفق به ثبت هت تریک، مقابل کلن و آندورا موفق به دبل و در دیدار با بیله فلد، فرانکفورت، لاتزیو (رفت و برگشت)، مجارستان و ماینتس موفق به زدن یک گل در لباس بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان شده است.

 

البته نباید فراموش کرد رابرت لواندوفسکی در این میان دچار یک مصدومیت غیرمنتظره شده و بازی های حساس بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن را از دست داد. بسیاری معتقدند اگر ستاره لهستانی در این دو دیدار حضور پیدا می کرد، بایرن مونیخ آن همه موقعیت مسلم گلزنی را از دست نمی داد و شاید حالا آنها با درخشش رابرت لواندوفسکی در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا کرده بودند. به هر حال با این رکورد فوق العاده، رسیدن جایزه کفش طلا به لواندوفسکی در این فصل را باید قطعی توصیف کرد.

دیدگاه‌ها