کد خبر : 1754278 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:14 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

هر تیمی او را می‌خواهد باید با ما مذاکره کند

بادامکی: قاسمی‌نژاد یک فصل دیگر قرارداد دارد

سرپرست تیم پدیده مشهد به تشریح آخرین وضعیت این تیم بعد از اردوی تهران پرداخت.

بادامکی: قاسمی‌نژاد یک فصل دیگر قرارداد دارد

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، هافبک سابق پرسپولیس که در این فصل در پست سرپرست در پدیده مشهد فعالیت می‌کند، درباره وضعیت این تیم بعد از اردوی تهران گفت: با توجه به اینکه فاصله بازی‌های ما زیاد شد و کادرفنی با توجه به نیاز تیم برای حفظ آمادگی هرچه بیشتر در نظر داشت تا چند بازی دوستانه انجام دهیم. اردو تهران به همین منظور تشکیل شد و ۴ بازی دوستانه نیز انجام دادیم و فکر می‌کنم اردو خوبی بود و به تیم در ادامه فصل خیلی کمک خواهد کرد.

 

وی در خصوص تغییر برنامه در اردو تهران و عزیمت پدیده به مشهد توضیح داد: اول قرار بود ما تا پیش از بازی با آلومینیوم در تهران حضور داشته باشیم و از آنجا راهی اراک شویم. با نظر کادرفنی تصمیمات جدیدی اتخاذ شد بنابراین به مشهد بازگشتیم و تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد تا آماده بازی با آلومینیوم در روز جمعه شویم.

بادامکی در مورد شایعات به وجود آمده مبنی بر انتقال امین قاسمی نژاد در تابستان به استقلال، گفت: این‌ها تنها صحبت‌های است که در روزنامه‌ها ، رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود. قاسمی نژاد یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد بیخودی کسی بازیکنان ما را هوایی نکند و اگر تیمی پیشنهادی دارد مستقیم با باشگاه مطرح کند. امین با قدرت در تمرینات حضور پیدا می‌کند و تمام تمرکز او روی موفقیت پدیده در این فصل است.

 

وی در خصوص اینکه نام تیم پدیده است یا شهرخودرو گفت: با توجه به مستنداتی که هست نام تیم به طور قطعی پدیده است. فکر میکنم سازمان لیگ نیز اعلام کرده است که نام تیم پدیده می‌باشد. حالا بعضی‌ها یا شیطنت می‌کنند یا نمی‌دانند و نام تیم را شهرخودرو می‌زنند. نام این تیم پدیده است و چند بازی می‌شود که ما با این اسم در مسابقات شرکت میکنم.

 

وی در مورد اینکه آیا با تغییر مدیریت، وضع تیم بهتر شده است یا خیر؟ گفت: تیم اکنون در اختیار هیات فوتبال استان است و آنها مسئولیت تیم را برعهده دارند. خداراشکر شرایط تیم خیلی بهتر شده است و بعد از آن همه حواشی حالا آرامش به تیم برگشته است و امیدوارم هستیم همین موضوع باعث شود در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان گفت: پرسپولیس نمایش خوبی از خود ارائه داد و موفق شد با اقتدار به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند. با توجه به شرایط آب و هوایی و کرونایی هند فشار زیادی روی تیم بود ولی خب شایستگی خود را به خوبی به نمایش گذاشتند و امیدوار هستم تیم تقویت شود تا در ادامه موفق باشد و قهرمان آسیا شود. شما نمی‌توانید عملکرد کلی یک تیم را زیر سوال ببرید. بازیکنان پرسپولیس عالی کار کردند و تیم‌های خیلی خوبی در گروه آنها حضور داشتند. این صحبت‌ها منطقی نیست و پرسپولیس نسبت به فوتبالی که ارائه می‌دهد نتایج خوبی هم گرفته است.

دیدگاه‌ها