کد خبر : 1754291 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:01 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش لوئیس سوارز به بازگشت به نوکمپ (عکس)

لوییس سوارز، ستاره 34 ساله اتلتیکومادرید از بازگشت دوباره به استادیوم نوکمپ ابراز خوشنودی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز دیروز از زمان امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید برای اولین بار به استادیوم نیوکمپ بازگشت و برابر تیم سابق خود بازی کرد. اما در نهایت تساوی 0-0 حاصل کار اتلتیکومادرید برابر بارسلونا بود و ستاره اروگوئه ای در این دیدار علیرغم تلاش فراوان نتوانست دروازه حریف را باز کند.

 

پیش از آغاز این دیدار در اسکوربرد استادیوم نوکمپ تصاویری از گلزنی های لوییس سوارز در دوران حضور در بارسلونا پخش شده و به نوعی از این بازیکن تقدیر شد. اگرچه این مهاجم 34 ساله در شرایط خوبی از بارسلونا جدا نشد و این اواخر کار طرفین به جنجال کشیده شده بود، اما مدیران جدید بلوگرانا با این کار از لوییس سوارز دلجویی کردند. ستاره اروگوئه ای در جریان مسابقه تلاش زیادی برای باز کردن دروازه تیم سابق خود داشت، اما این اتفاق رخ نداد تا فاصله دو امتیازی اتلتیکومادرید با بارسلونا در صدر جدول حفظ شود.

 

لوییس سوارز در پایان مسابقه در صفحه توییتر خود نوشت: "ما در یک بازی دشوار به تساوی رسیدیم .ما برای رسیدن به هدف خود تا پایان مبارزه خواهیم کرد. یک روز خاص و بازگشت به استادیوم نوکمپ. حالا زمان استراحت و فکر کردن در مورد آنچه در آینده رخ خواهد داد است."

 

1599537

دیدگاه‌ها