کد خبر : 1754367 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:52 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ پرتغال؛ یک امتیاز با ارزش برای ماریتیمو

تیم ماریتیمو در هفته ی سی و دوم لیگ برتر پرتغال به نتیجه ی ارزشمندی دست یافت و در خانه ی تیم پنجم جدول به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

لیگ پرتغال؛ یک امتیاز با ارزش برای ماریتیمو 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی تیم فریرا در دقیقه 12 بازی توسط کارلوس ماریتنز به گل رسید و نتیجه را یک بر صفر پیش افتاد اما پیش از آنکه سوت نیمه ی اول بازی به صدا در بیاید جو ئل دروازه فریرا را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.  در این بازی امیر عابدزاده طبق روال گذشته یکی از مردان ثابت ماریتیمو بود اما علی علیپور روی نیمکت نشسته بود و مترصد فرصت بود تا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود. در نهایت این فرصت در اولین دقیقه وقت اضافه نصیب او شد و طبیعی بود فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکند. تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه ی دوم نتیجه نداد و دو تیم با نتیجه یک بر یک به کار پایان دادند. 

 

ماریتیمو با این پیروزی 34 امتیازی شد و تیم چهاردهم جدول به حساب می آید. فریرا هم با این تساوی شمار امتیازاتش به عدد 50 رسید و کماکان تیم پنجم جدول به حساب می آید. جالب اینکه علی علیپور دراین بازی  در دقیقه 1+90 به جای زننده گل بازی یعنی جوئل وارد میدان شد. با این روند به نظر می رسد در نهایت ماریتیمو در جدول بازی ها باقی بماند.

دیدگاه‌ها