کد خبر : 1754370 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:57 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

شعار عیبی یوخ از پشت درهای بسته!

تعدادی از هواداران تیم تراکتور با حضور در مقابل ورزشگاه شهدای شهر قدس از پشت درهای بسته نظاره گر دیدار تیم شان مقابل پیکان هستند.

شعار عیبی یوخ از پشت درهای بسته!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تفاوت های مهم تیم تراکتور با دیگر تیم های شهرستانی این بود که تیم تبریزی در اکثر بازی های خارج از خانه خود هم تنها نبود و بسته به شهرهایی که در آنها به عنوان تیم مهمان حضور می یافت، شاهد حضور تعدادی از هوادارانش در ورزشگاه بودیم.

 

همین هواداران در تبریز و بازی های خانگی هم تراکتور را به یک میزبان مخوف تبدیل کرده بودند که غیبت شان به دلیل کرونا به شدت روی نتایج خانگی سرخ پوشان تاثیر گذار بوده است؛ هوادارانی که یک شعار معروف داشتند (عیبی یوخ) که آنها را متمایز کرده بود؛ تی تی ها زمانی که تیم شان در جریان بازی از حریف گل دریافت می کرد با این شعار به بازیکنان خود روحیه می دادند.

 

در جریان بازی امشب تیم های تراکتور و پیکان شاهد رخ دادن یک اتفاق جالب بودیم؛ حدود 20 نفر از هواداران تیم تراکتور که با حضور در مقابل ورزشگاه شهدای شهر قدس از پشت درهای بسته نظاره گر بازی تیم شان بودند پس از دریافت گل تساوی از پیکان، با شعار (عیبی یوخ) خاطره روزهای پیش از کرونا را زنده کرده و تا جایی که می توانستند صدای خود را به گوش بازیکنان تیم شان رساندند.

دیدگاه‌ها