کد خبر : 1754379 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:19 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی بزرگ خطیبی بعد از پیکان

مصدومیت مدافع تیم تراکتور نگرانی بزرگ سرمربی این تیم بعد از بازی امشب است.

نگرانی بزرگ خطیبی بعد از پیکان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پیکان و تراکتور در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شده و با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

تراکتور در دقیقه دهم این دیدار توسط مهدی تیکدری به گل رسید. یک دقیقه بعد از این گل، شاهد ایجاد یک موقعیت خطرناک روی دروازه تیم تراکتور بودیم که در این صحنه، پیکانی ها معتقد به خطای پنالتی بودند اما داور بازی این عقیده را نداشت؛ با وجود اینکه با تصمیم داور، تراکتوری ها از پنالتی گریختند اما همین صحنه، مصدومیت یکی از مهره های تاثیر گذار آنها را به دنبال داشت.

 

محمدرضا خانزاده، مدافع تیم تراکتور در صحنه یاد شده دچار مصدومیتی نسبتا شدید شد. کادر پزشکی تراکتور بلافاصله برای مداوای خانزاده وارد زمین شدند و خیلی زود تشخیص دادند که این بازیکن نمی تواند به بازی ادامه دهد و درخواست تعویض او را به کادر فنی اعلام کردند.

 

به این ترتیب رسول خطیبی در همان آغاز کار مجبور به انجام یک تعویض ناخواسته شده و کشاورز را جانشین خانزاده کرد. در پایان این دیدار، نگرانی بزرگ خطیبی میزان مصدومیت خانزاده است؛ مدافعی که با علمکرد بسیار خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا یکی از ارکان اصلی تبدیل تراکتور به بهترین خط دفاعی دور گروهی بود که با دریافت تنها سه گل در شش دیدار و ثبت پنج کلین شیت به دست آمد. مدافعی که به نظر می رسد خستگی ناشی از رقابت های فشرده لیگ قهرمانان آسیا در مصدوم شدنش بی تاثیر نبود.

دیدگاه‌ها