کد خبر : 1754388 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:42 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین نمایش فصل را داشتیم؛

پاشایی: بازی ما برگرفته از فوتبال اروپا است

مربی پیکان معتقد است نمایش زیبایی مقابل تراکتور داشتند.

پاشایی: بازی ما برگرفته از فوتبال اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی در نشست خبری پس از دیدار پیکان و تراکتور اظهار کرد: یکی از بازی‌های خوب و با کیفیت پیکان در این فصل بود. با توجه به اینکه مقابل حریف پُرقدرتی به نام تراکتور بازی می‌کردیم و با تمام احترام به تیم حریف، ما استحقاق پیروزی را داشتیم و موقعیت‌های زیادی را هدر دادیم.

 

او ادامه داد: جا دارد به جوانان پیکان تبریک بگویم که انقدر خوب و با کیفیت بازی کردند و به نظرم کمترین حق آنها تساوی در این مسابقه بود.

 

مربی پیکان در خصوص عدم پیروزی پیکان طی دیدارهای اخیرش عنوان کرد: فکر می‌کنم یک ماه و نیم است برنده نشدیم، اما کیفیتی که پیکان با این جوانان نشان می‌دهد، به نظرم در سطح بالای لیگ برتر فوتبال ایران است که تمام باشگاه‌ها از نوع و کیفیت بازی تیم ما و همچنین جوانانی که تک تک خودشان را نشان می‌دهند، راضی هستند و ما نیز رضایت داریم.

 

پاشایی یادآور شد: جا دارد از هیئت مدیره باشگاه پیکان به ویژه دکتر محمدی تشکر کنم؛ با توجه به اینکه تیم ما در اواسط جدول است و انگیزه‌ای برای کسب سهمیه آسیایی یا ترس از اُفتادن ندارد، اما طبق قوانین باشگاه روحیه مضاعفی را به بازیکنان دادند. روحیه جنگندگی از هیئت مدیره باشگاه به بازیکنان تزریق شده و ما نیز از نمایش بازیکنان رضایت داریم. امروز هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم.

 

او در مورد دلیل گل خوردن تیمش ابراز کرد: مربی باهوش کسی است که طبق داشته‌هایش ترکیب را انتخاب می‌کند. تیم ما به این سیستم می‌خورد و اگر تا پایان فصل همین نفرات بازی کنند، با همین سیستم در مسابقات حاضر می‌شویم. ما فوتبال مدرن را ارائه می‌دهیم.

 

مربی پیکان تاکید کرد: فوتبال ما ۳ دفاعه‌ی قدیم نیست و برگرفته از نوع فوتبال روز اروپا است. حالا شاید نسبت به آنها در کیفیت پایین‌تری باشیم، اما فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها