کد خبر : 1754420 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:42 | 68.4K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد سرمربی ذوب‌آهن از برنامه‌ریزی سازمان لیگ؛

هیچ کجای دنیا 4 هفته متوالی بیرون از خانه بازی نمی‌کنند!

سرمربی ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش در مقابل استقلال نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض کرد.

هیچ کجای دنیا 4 هفته متوالی بیرون از خانه بازی نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه" مجتبی حسینی که شاگردانش امشب با یک نمایش هوشمندانه توانستند سه امتیاز حیاتی و ارزشمند را در جدال با استقلال به دست آورند، پس از پایان جدال با استقلال در نشست خبری حاضر شد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران، صحبت‌های خود را با تمجید از عملکرد شاگردان خود آغاز کرد و گفت: با نتایجی که تیم‌های رقیب ما گرفته بودند محکوم به گرفتن نتیجه برابر استقلال بودیم. بازیکنان ما دستورات را به نحو احسن اجرا کردند و باید از این بازیکنان باغیرت تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند، آنهم در شرایطی که هفته‌ها بازی نکرده بودیم.

 

وی افزود: ما کمترین موقعیت را به استقلال دادیم و توانستیم آنها را کنترل کنیم؛ این پیروزی را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم. درباره آن صحنه و اعتراضات به تیم داوری هم سوء تفاهمی با منصوری کمک داور بازی داشتم که برطرف شد و مشکلی نبود.

 

 

1599776

 

 

حسینی درباره مهار سبک بازی استقلال گفت: همانطور که گفتم امروز استقلال را که در فاز تهاجمی قوی است، کنترل کرده بودیم؛ سعی کردیم در تک موقعیت‌ها به استقلال ضربه بزنیم که این اتفاق افتاد. این سه امتیاز با توجه به نتایج رقیبان برای ما حیاتی بود.

 

سرمربی ذوب‌آهن در اعتراض به برنامه‌ریزی سازمان لیگ افزود: ما بازی‌های زیادی بیرون از خانه داریم و فکر نکنم هیچ کجای دنیا تیمی در دنیا چهار هفته بیرون از خانه بازی کند! ما بعد از این پیروزی نباید در باد برد بخوایم. باید بازی به بازی پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه‌ها