کد خبر : 1754433 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 01:17 | 49.6K بازدید | 6 دیدگاه

80 ثانیه، فاصله تساوی و شکست استقلال (عکس)

هشتاد ثانیه پیش از اینکه استقلال گل دوم را دریافت کند، ارسلان مطهری می توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در روزی که می توانست با برتری مقابل ذوب آهن از فرصتی که سپاهان و پرسپولیس در اختیارش قرار داده بودند استفاده کند، با شکستی بدموقع مقابل تیم انتهای جدولی ذوب آهن، شانس بزرگ رسیدن به دو رقیب اصلی خود را از دست داد.

 

 

1599810

 


آبی پوشان که با گلی زودهنگام غافلگیر شده بودند، در نیمه دوم فرصت های بیشمار گلزنی را از دست دادند. استقلال که در دقیقه 60 روی شلیک مهارنشدنی میلاد جهانی گل دوم را دریافت کرد، 80 ثانیه قبل تر فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت.


حرکت بسیار خوب محمد نادری از سمت چپ که از معدود خوب های استقلال در این بازی بود، یک فرصت بسیار خوب را نصیب تیمش کرد. ارسال این بازیکن به روی دروازه در حوالی محوطه 6 قدم در شرایطی به ارسلان مطهری رسید که او کسی را مزاحم خود نمی دید.

 

 

1599811

 


مهاجم آبی پوشان برای به ثمر نشاندن پاس زیبای نادری به هوا پرید و با ضربه ای بغل پا دروازه ذوب آهن را تهدید کرد ولی شهاب گردان با عکس العملی تماشایی، در کمترین فاصله ممکن با مطهری، مانع از گلزنی مهاجم استقلال شد و توپ را راهی کرنر کرد.


پس از ارسال این کرنر به روی دروازه و رد و بدل شدن توپ میان بازیکنان دو تیم، غلامی در میان میدان نتوانست حقدوست را دریبل بزند و توپ گیری بازیکن سابق استقلال و پاس او به جهانی، لحظاتی پس از فرصت سوزی بزرگ مطهری منجر به گل دیگر ذوب آهن شد تا فاصله به تساوی کشاندن بازی برای استقلال و دریافت گل دوم از ذوب آهن، فقط 80 ثانیه باشد.

 

 

1599812

دیدگاه‌ها