کد خبر : 1754494 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:04 | 48.3K بازدید | 3 دیدگاه

9 میلیون یورو برای تالیسکا

پیشنهاد خیره کننده الهلال به هافبک برزیلی

پس از پیوستن موسی مارگا به الهلال، اکنون مدیران این تیم به دنبال جذب یک هافبک توانمند هستند.

پیشنهاد خیره کننده الهلال به هافبک برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین ساعات بامداد امروز بود که باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی، به صورت رسمی از پیوستن موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو به این باشگاه خبر داد تا هم تیمی مهدی طارمی، در تابستان پرتغال را به مقصد عربستان ترک کند.


در حالی که اخباری که از عربستان منتشر می شود، خبر از جدایی قطعی سباستین جووینکو در تابستان پیش رو می دهد، مدیران الهلال برای جایگزینی این بازیکن، در حال مذاکره با اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو اورگرانده چین هستند.


پدرو آلمیدا خبرنگار برزیلی فعال در حوزه نقل و انتقالات که 17 روز پیش خبر از مذاکرات موسی مارگا و الهلال داده بود، با ارسال توئیتی از پیشنهاد سنگین مالی الهلال به تالیسکا خبر داد. این خبرنگار مدعی شد که تیم متمول عربستانی برای جذب هافبک میانی گوانگژو، پیشنهاد یک قرارداد 2 ساله با گزینه تمدید و با حقوق 6.8 میلیون یورو و 2 میلیون یورو پاداش به این بازیکن ارائه کرده است.

 

1599913


البته آلمیدا در ادامه ذکر کرده است که تالیسکا هنوز پاسخی به پیشنهاد سنگین مالی الهلال نداده است چرا که چند باشگاه در سری آ برزیل و سوپرلیگ ترکیه به دنبال جذب این بازیکن هستند و تالیسکا در حال بررسی پیشنهاد هایش است.


اندرسون تالیسکا که زمستان 2019 از بنفیکا جدا شد و به گوانگژو اورگرانده پیوست، به دلیل قوانین کرونا و همچنین قوانین کاهش دستمزد بازیکنان توسط فدراسیون فوتبال چین هم اکنون در برزیل به سر می برد و با وجود گذشت 4 هفته از آغاز سوپرلیگ چین، هنوز به تمرینات تیمش ملحق نشده است.


تالیسکا در 65 بازی برای گوانگژو موفق به زدن 39 گل و دادن 13 پاس گل شد. این بازیکن در 80 بازی برای بشیکتاش 37 گل زد و 14 پاس گل داد. تالیسکا در بنفیکا نیز 78 بار به میدان رفت و 20 بار موفق به گلزنی شد و 4 پاس گل داد. آمار گلزنی های این بازیکن که در پست هافبک میانی و تهاجمی بازی می کند نیز در نوع خود جالب توجه است.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و به نظر می رسد مدیران این تیم عزم خود را برای تشکیل یک تیم قدرتمند جزم کرده اند.

دیدگاه‌ها