کد خبر : 1754496 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:07 | 35.7K بازدید | 7 دیدگاه

ارسلان علیه اولین پاس گل رمضانی (عکس)

ارسلان مطهری در دقایق پایانی دیدار مقابل ذوب آهن، قدر پاس خوب آرمان رمضانی را ندانست.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در روزی که فرصت های زیادی را از دست داد، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ذوب آهن شد تا کار شاگردان مجیدی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر سخت تر از قبل شود.


در این بازی ارسلان مطهری که در ابتدای نیمه دوم به میدان آمد، دو فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد. او ابتدا در دقیقه 58 روی پاس خوب نادری در دهانه دروازه صاحب فرصت شد ولی گردان توپ او را مهار کرد و لحظاتی پس از این موقعیت بود که دروازه آبی پوشان برای بار دوم باز شد.


در دقایق پایانی و در حالیکه استقلال برای جبران اختلاف روی دروازه حریف خیمه زده بود، مطهری یک موقعیت بسیار خوب دیگر را از دست داد. یک ارسال به روی دروازه با ضربه سر خوب آرمان رمضانی همراه شد و این بازیکن، مطهری را در شرایط کاملا تک به تک با گردان قرار داد ولی مهاجم استقلال تنها قدرت را چاشنی کارش قرار داد و شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1599914

 

1599915

 

1599917

 

1599916


مطهری که می توانست با باز کردن دروازه ذوب آهن، تلاش استقلال در دقایق پایانی برای کامبک را دوچندان کند، قدر موقعیت هایی که در این بازی به دست آورد را ندانست. او می توانست با به گل تبدیل کردن پاس زیبای رمضانی، استقلال را برای بازگشت به بازی امیدوار کند ولی شوت او راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد.


ارسلان که می توانست با باز کردن دروازه گردان، اولین پاس گل رمضانی با لباس استقلال را به ثبت برساند، در این راه ناکام بود. البته او در امر از دست دادن فرصت های گلزنی تنها نبود و دیاباته نیز چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا تیم مجیدی در شبی که 18 شوت به سمت دروازه ذوب آهن زد، دست خالی زمین مسابقه را ترک کند.

دیدگاه‌ها