کد خبر : 1754530 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 13:20 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

با مهار قایدی و دیاباته برنده بازی شدیم

ابراهیم‌زاده:برای این بازی ۲۵روز تمرین کرده بودیم

مسعود ابراهیم زاده بازیکن ذوب آهن می گوید که بدون شک تیم آنها در لیگ برتر می ماند و به رتبه های بالاتری نیز دست خواهد یافت.

ابراهیم‌زاده:برای این بازی ۲۵روز تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ابراهیم زاده بازیکن ذوب آهن پس از پیروزی بزرگ تیمش مقابل استقلال در استادیوم آزادی گفت: بازی خیلی خوبی بود. توانسته بودیم استقلال را خوب آنالیز کنیم. آنها جزو تیم های شناخته شده لیگ برتر هستند. به طور کلی بازی کردن جلوی استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی سخت است. 25 روز تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشته بودیم. آنالیزهای خوبی انجام داده بودیم. کادرفنی و بچه های تیم خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند.


وی گفت: در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام تمرین و برگزاری جلسات آنالیز بودیم ولی خدا را شکر توانستیم مزد تلاشمان را بگیریم و بازی را برنده شدیم. منطقی بازی کردیم، از فرصت هایمان استفاده کردیم، خوب دفاع کردیم، گل نخوردیم و توانستیم بازی را ببریم.


ابراهیم زاده درخصوص عملکرد خط دفاعی و شهاب گردان نیز گفت: ما می دانستیم استقلال خط حمله زهرداری دارد و قدرتشان را در بازی های آسیایی ثابت کردند. اما توانستیم با آنالیزشان، نقطه قوتشان را شناسایی کنیم. با مهار قایدی، دیاباته و مطهری مانع از گلزنی آنها شدیم. شهاب گردان نیز گلر باتجربه ای است و یکی از بهترین روزهایش را پشت سرگذاشت. حضور او به تیم کمک می کند و خدا را شکر توانست سربلند از زمین خارج شود.


وی درخصوص مصدومیت قاسم حدادی فر گفت: واقعا از این مسئله خیلی ناراحت شدیم. حدادی فر کاپیتان و بزرگ تیم ماست و همگی او را دوست داریم. قلب او پیش ما بود و قبل از بازی با او صحبت کرده بودیم. در یک بازی دوستانه این اتفاق برای او رخ داد. خیلی تلاش کرد تا بتواند به بازی ها برسد چون درصد پارگی رباطش خیلی کم بود ولی پزشکان گفتد بهتر است عمل کند. ان شالله که زودتر به میادین بازگردد و در کنار همدیگر بازی کنیم.


وی درخصوص داوری بازی با استقلال گفت: فکر نمی کنم این بازی صحنه مشکوکی داشته باشد ولی همیشه داوران کمی نگاه ویژه ای به تیم های میزبان دارند حالا بماند که طرف مقابل استقلال یا پرسپولیس باشد. در کل داوری خوبی بود اما در بعضی از صحنه ها می توانست خطاهایی را به نفع ما اعلام کند ولی به سود استقلال گرفت یا می توانست به بازیکنان آنها کارت زرد نشان دهد که این اتفاق نیفتاد.


ابراهیم زاده درمورد بازی با استقلال در جام حذفی گفت: ابتدا بازی با گل گهر برای ما مهم است و روی این دیدار تمرکز کرده ایم و پس از آن به سراغ بازی با استقلال می رویم. قطعا آنها در بازی حذفی، این تیمی نخواهند بود که روز گذشته مقابل ما ظاهر شدند. استقلال حتما با تمرکز بالا و عملکرد بهتری بازی می کند. یک تیم باید در آن بازی برنده شود که ان شالله آن تیم ذوب آهن باشد.


وی درخصوص سختی دیدار با تیم های امیر قلعه نویی گفت: همیشه تیم های آقای قلعه نویی جزو مدعیان بوده و اصول خاص خودش را دارد و فوتبال زیبایی بازی می کند. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.


بازیکن ذوب آهن درمورد اینکه آیا تیم آنها در لیگ برتر ماندگار خواهد شد یا خیر، پاسخ داد: صد در صد در لیگ برتر می مانیم. قبلا نیز گفته بودم که جایگاه ذوب آهن در اینجای جدول نیست و قطعا رتبه ما بالاتر از این نیز خواهد بود و ان شالله به هدفی که داریم برسیم.
ابراهیم زاده در پایان نیز گفت: از تماشاگران ذوب آهن بابت حمایت هایشان تشکر می کنم و این پیروزی شیرین را به آنها تقدیم می کنم.

دیدگاه‌ها