کد خبر : 1754540 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:14 | 52.2K بازدید | 2 دیدگاه

حکم رضا شکاری - تراکتور صادر شد (عکس)

بازیکن سابق تراکتور موفق شد حکم دادخواهی خود را در خصوص شکایت از این باشگاه دریافت کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری که بعد از جدایی از تراکتور پرونده شکایت خود را در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت به جریان انداخته بود، موفق به دریافت حکم آن شد.

 

پس از فسخ یک طرفه قرارداد شکاری با تراکتور، این باشگاه اقدام بازیکن خودش را غیر قانونی خوانده و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و در سمت مقابل شکاری و وکیلش که در تلاش برای مذاکره و توافق با باشگاه به نتیجه نرسیدند، متقابلاً شکایتی بابت جعل و دست بردن در قرارداد این بازیکن علیه تراکتور مطرح کردند.

با بررسی های انجام شده و مسجل شدن تخلف باشگاه تراکتور، رای به سود شکاری اعلام شده و قرارداد این بازیکن با تراکتور باطل شده است و شکاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم خواهانش بپیوندد.

 

 

مهدی صادقی، وکیل و رضا شکاری در خصوص پرونده این  بازیکن گفت: ما در این مدت تلاش زیادی داشتیم تا با مسئولان تراکتور به توافق و تفاهم برسیم تا کار به شکایت نکشد ولی این مساله محقق نشد تا ماجرا از طریق قانونی دنبال شود. ما اگر شکایت خودمان را به فیفا و AFC ببریم این برای تراکتور دردسرساز خواهد شد و درگیر محرومیت‌های سنگین می‌شوند. ضمن اینکه بخش حقوقی ماجرا را از طریق مراجع قضایی هم پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسیم. برای باشگاه تراکتور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این موضوع هرچه سریعتر بدون مشکل مرتفع شود و کار به شکایت و محرومیت نکشد.

 

دیدگاه‌ها