کد خبر : 1754553 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:57 | 17K بازدید | 4 دیدگاه

امیلیو بوتراگنیو:

داوری ها نبود؛ رئال حالا صدرنشین لالیگا بود

مدیر رئال مادرید معتقد است امسال از ناحیه داوری ضربه فراوانی متحمل شده اند.

داوری ها نبود؛ رئال حالا صدرنشین لالیگا بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس رئال مادرید و سویا که حواشی داوری زیادی داشت، با تساوی 2-2 تمام شد.

اوج بازی دقیقه 75 بود. در یک دقیقه جریان و روند بازی به یکباره عوض شد. روی یک ارسال ادر میلیتائو در جدال برای دفع توپ با دست به توپ ضربه زد. دست راست او بیش از اندازه باز بود و توپ با برخورد به آن از محوطه جریمه دور شد و روی همین توپ کریم بنزما تک و تنها روانه دروازه سویا شد.

او با یاسین بوبنو گلر سویا تک به تک شد، او را دریبل زد و سپس سرنگون شد تا داور بازی مونوئرا مونته رو اعلام پنالتی کند اما بازیکنان سویا روی صحنه قبلی اعتقاد به پنالتی داشتند.

 

 

1599807

 

 

وی ای آر با دخالت در این صحنه از داور خواست تا برای بازبینی به کنار زمین برود. پس از دقایقی در نهایت نظر داور عوض شد و برای سویا اعلام پنالتی کرد. به این ترتیب پنالتی رئال پس گرفته و به سویا داده شد.

ایوان راکیتیچ پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت تیبو کورتوا موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

 

Emilio Butragueño

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال هم مثل دیگر رئالی ها از تصمیم داور عصبانی بود و در پایان بازی گفت:« در مورد این صحنه ها امسال خوش شانس نبوده ایم. در موضعیت هایی مشابه برای ما پنالتی نگرفته اند ولی امشب به ضررمان پنالتی اعلام شد.

این تصمیم داور کاملا می تواند روی سرنوشت قهرمانی لالیگا موثر باشد. پنالتی واضح ما را پس گرفتند و به سویا دادند. در بازی هایی از همینفصل، مشابه همین برخورد توپ به دست را برای ما پنالتی نگرفه اند؛ در غیر این صورت ما می توانستیم حالا صدرنشین باشیم. این باعث شده تا کمی فضای ناآرامی در باشگاه ایجاد شود. ما در صدر نیستیم و دلیلش مشکلات داوری است.»

 

 

1600033

 

 

اعتراض رسمی باشگاه:« تمرکزمان روی سه بازی پایانی است و باید همه را پیروز شویم. در باشگاه به این قضیه فکر می کنیم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها