کد خبر : 1754566 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:50 | 34.9K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای تایمز:

ومبلی به جای استانبول، میزبان فینال لیگ قهرمانان

به نطر می رسد برای دومین سال متوالی امکان برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان در شهر استانبول ترکیه وجود نخواهد داشت.

ومبلی به جای استانبول، میزبان فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، ادامه وضعیت قرمز کرونایی در استانبول ممکن است به از دست دادن میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود. بر این اساس رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند با توجه به صعود دو تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا و وضعیت کرونایی حاکم بر استانبول، فینال لیگ قهرمانان از این شهر گرفته می‌شود و به جای آن در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می شود.

 

 

1598503

 

 

پس از آن که 2 تیم انگلیسی چلسی و منچسترسیتی به فنیال لیگ قهرمانان رسیدند، اخباری مبنی بر احتمال جا به جایی محل فینال لیگ قهرمانان در رسانه‌ها منتشر شد. فینال لیگ قهرمانان امسال در ترکیه برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه دولت انگلیس کشور ترکیه را یک منطقه قرمز و خطرناک از نظر شیوع کرونا می‌داند، اتحادیه فوتبال انگلیس و یوفا صحبت درباره تغییر محل فینال را آغاز کردند. در همین زمینه امروز نشریه تایمز گزارش داد که نتیجه مذاکرات به برگزاری فینال در لندن ختم شده است.

 

 

1600044

 

 

قرار بود در ورزشگاه آتاتورک به اندازه یک سوم جمعیت ورزشگاه(چیزی حدود 25 هزار نفر) تماشاگر حاضر شود اما با توجه به اینکه دولت انگلیس ترکیه را منطقه قرمز می‌داند، هر طرفداری که در این کشور حضور یابد، پس از بازگشت به انگلیس باید 10 روز قرنطینه باشد.

طبق اعلام تایمز توافقات در این زمینه حاصل شده و در حدود 22500 نفر تماشاگر هم اجازه خواهند یافت در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

دیدگاه‌ها