کد خبر : 1754579 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:45 | 33.7K بازدید | 3 دیدگاه

ایوان راکیتیچ:

اعتراض رئال؟ پنالتی از این واضح تر؟

ایوان راکیتیچ به پنالتی خود هم رئال را از رسیدن به صدر محروم کرد و هم امیدهای تیم سابقش بارسا را برای قهرمانی زنده نگاه داشت.

اعتراض رئال؟ پنالتی از این واضح تر؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب رئال و سویا از لحاظ  داوری حواشی فراوانی داشت و رئالی ها معتقدند از این حیث ضربه شدیدی خورده اند.

همه چیز به دقیقه 74 بر می گردد که داور ابتدا خطای گلر سویا روی کریم بنزما را پنالتی گرفت ولی سه دقیقه بعد و با بازبینی صحنه پنالتی را پس گرفت و به سویا داد. او برخورد توپ به دست ادر میلیتائو را پنالتی تشخیص داد در حالی که در رئال مادرید معتقدند میلیتائو توپ را نمی دید و برخورد کاملا تصادفی بود.

کارشناس داوری مارکا نیز تصمیم داور را اشتباه عنوان کرد. رئال البته دقیقه 94 توانست گل مساوی را بزند؛ با این حال فرصت صدرنشینی را از دست داد.

 

 

1599800

 

 

ایوان راکیتیچ زننده گل دوم سویا از روی نقطه پنالتی به خبرنگاران گفت:« درون زمین من برخورد توپ به دست میلیتائو را دیدم و البته هر کسی تفسیر خود را از این صحنه دارد. معتقدم اگر توپ به دست بخورد، حتی تصادفی ولی مسیرش عوض شود، باید پنالتی گرفت و از این واضح تر امکان نداشت. تصمیم داور کاملا درست بود. امروز از ناحیه وی ای آر سود بردیم ولی همین اواخر به ضرر ما تمام شده بود. دو بازی اخیر ما از نظر داوری ضربه خورده بودیم ولی امشب تصمیم وی ای آر کاملا درست بود.»

 

 

1599835

 

 

راکیتیچ ادامه داد:« باید به سویا افتخار کرد. چیزی تا پیروزی در زمین رئال فاصله نداشتیم ولی در قدم آخر کم اوردیم. ما نیمه اول بهتر بودیم و رئال در نیمه دوم. معتقدم می توانستیم برنده شویم و افسوس که این اتفاق رخ نداد.»

دیدگاه‌ها