کد خبر : 1754596 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:14 | 45.5K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس از سری آ اخراج می شود؟

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد اختلافات بین یووتنوس و یوفا حل بشود.

یوونتوس از سری آ اخراج می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، باشکگاه یوونتوس هنوز به صورت رسمی از شرکت در سوپرلیگ اروپا انصراف نداده و این ممارست ممکن است عواقب نگینی برای این تیم مانند اخراج از رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان را به همراه داشته باشد. گابریل گراوینا از مدیران باشگاه یوونتوس خواست به قوانین احترام بگذارند و مدعی شد از اختلافات بین باشگاه ها و یوفا خسته شده است.

 

گابریل گراوینا به رادیو رای گفت: "امروز دنیای فوتبال در آستانه بدهی 5 میلیارد یورویی است و ما باید کنترل هزینه ها را آغاز کنیم. احتمال اخراج یوونتوس از سری آ؟ وقتی باشگاه ها می خواهند در لیگ ایتالیا شرکت کنند یعنی اصول نهادهای بین المللی را می پذیرند. واضح است که اگر یوونتوس این اصول را نپذیرد، از حضور در لیگ داخلی محروم خواهد شد.

 

1597372

 

متاسفانه امروز صبح برخی طرفداران را نگران دیدم، اما همه باید به قوانین احترام بگذارند. 9 باشگاه تصمیم گرفتند از مسابقات سوپرلیگ کناره گیری کنند، اما سه باشگاه هنوز درگیر هستند. با این حال امیدوارم این اختلاف به زودی پایان یابد.

 

برخی تیم ها به اصولی که باید از آنها الهام بگیرند احترام نمی گذارند. این اصول ساده ای است که توسط منشور المپیک و سپس توسط اساسنامه فدراسیون های ملی تایید شده است. این قوانین در بخش مدیریت ورزشی برقرار است و من امیدوارم که این اختلافات در اسرع وقت حل شود.

 

همه ما از این درگیری بین یوفا و این سه باشگاه کمی خسته شده و امیدوارم بتوانم میان یوونتوس و یوفا میانجیگری کنم. این برای فوتبال ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس خوب نیست و پیش از این نیز گفته ایم که اتحادیه فوتبال به قوانین احترام می گذارد."

دیدگاه‌ها