کد خبر : 1754598 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:21 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

حامد لک سد راه تاکتیک اصلی سپاهان(عکس)

سپاهان برای جبران نتیجه مقابل پرسپولیس روی به توپ‌های هوایی آورده بود که ارسال‌های این تیم با واکنش‌های دروازه‌بان سرخ‌ها مواجه شد.

حامد لک سد راه تاکتیک اصلی سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک در دو تقابل اخیرش مقابل سپاهان که در نیم‌فصل دوم سال گذشته و در هفته هفتم لیگ بیستم صورت گرفت، موفق شد با بازی درخشان دروازه‌اش را برابر طلایی پوشان اصفهان بسته نگه دارد، اما او شب گذشته با وجود مقاومت تا لحظات پایانی، در نهایت به سومین کلین‌شیت متوالی نرسید و دروازه‌اش را باز شده دید.

 

دروازه‌بان بلند قامت پرسپولیس اولین موقعیت بازی شب گذشته مقابل سپاهان که روی یک توپ ارسالی از جناح راست و ضربه زمینی مهاجم طلایی‌پوشان بود، به راحتی توپ را مهار کرد و پس از آن تا پایان نیمه اول خطر جدی دیگری روی دروازه‌اش ندید و تنها روی توپ‌های بلند و بازی‌سازی از عقب زمین نقش داشت.

 

اما در نیمه دوم و پس از گلزنی پرسپولیس، سپاهان رو به بازی هجومی آورد و محرم نویدکیا با تغییراتی که در ترکیب تیمش با حضور نفراتی همچون کی‌روش استنلی ایجاد کرد، روی به بازی مستقیم و ارسال از جناحین آورد و در دقایقی هم با شوت‌های راه دور شانس خود را برای باز کردن قفل دروازه لک امتحان کرد.

 

 

حامد لک پس از مهار شوت امید نورافکن در دقیقه ۵۸، سعی کرد تمام توپ‌های داخل محوطه جریمه که در منطقه‌اش بود را با پرش‌های بلند دفع کند که در انجام این کار موفق بود، اما او سه دقیقه قبل از پایان وقت‌های معمول مسابقه، روی شوت محمد محبی که در میانه راه کمانه کرد و تغییر جهت داد، یک گل دریافت کرد.

 

دروازه‌بان بلند قامت پرسپولیس که در ۲۰ مسابقه این فصل ۱۱ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و بیشترین تعداد کلین‌شیت را در این فصل به نام خود ثبت کرده، حالا با آمادگی بدنی و شرایط خوبی به استقبال دیدار با استقلال می‌رود و به دنبال ثبت نخستین کلین‌شیت خود در دربی است.

دیدگاه‌ها