کد خبر : 1754663 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 00:43 | 43.9K بازدید | 16 دیدگاه

امیدوارم مردانه رقابت کنید؛

پیروانی: ما چه ترسی از تیم سپاهان داریم؟

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید که اتوبوس این تیم به دلیل ازدحام هواداران سپاهان، با 40 دقیقه تاخیر به ورزشگاه رسید.

پیروانی: ما چه ترسی از تیم سپاهان داریم؟

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس دقایقی پس از حضور فتاحی مدیر تیم سپاهان در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش با کنایه به فتاحی گفت: آقای فتاحی عزیز شما از رو می‌نویسید اما این چیزهایی که برایتان نوشته‌اند غلط است. بحثی که می‌شود، بحث مردم خوب و شریف اصفهان نیست. شما حرف شهدا را پیش کشیدید که تاج سر ما هستند. شما حرف آقای نویدکیا را هم گوش ندادید. میگویید درگیری نبوده اما شما خودتان اول دویدید دنبال داور و درگیری را آغاز کردید.

 

وی درباره اتفاقات پس از ورود پرسپولیس به اصفهان گفت: اول هیچ اتفاق نیفتاد و ما در کمال صحت رسیدیم اصفهان. در وسط راه هواداران ما حضور داشتند و همچنین یک سری هواداران دیگر و مشکل به وجود آمد. من گفتم از زمان عزیمت از فرودگاه به هتل خوب بود و از آن‌ها تشکر کردم.

 

او درباره فیلم منتشره که در حال تشکر از هواداران پرسپولیس بود، اظهار داشت: جلوی هتل من آمدم تشکر کردم این ساعت ۳ بود. ما گفتیم ۵ و نیم اتوبوس بیاید اما چهل دقیقه در تاخیر بود. شما مصاحبه را نشان دادید و ما هم می‌گوییم که در پل فلزی تاخیر به وجود آمد.

 

پیروانی درباره حضور هواداران سپاهان نیز عنوان کرد: هواداران پرسپولیس در ورودی هتل بودند و هواداران مقابل در روبروی خیابان بودند و اتفاقاتی از آنجا رخ داد.

 

افشین پیروانی همچنین گفت: ما چهار سال است قهرمان می‌شویم، نه کسی را جلوی هتل فرستادیم. نه در راه تصادف ساختگی داشتیم. نه اتوبوس را ۴۰ دقیقه نگه داشتیم . ما چه ترسی از تیم شما داریم. اگر ترسی هم بوده که سال پیش دیدیم. شما هم امسال تیم خوبی دارید و امیدوارم مردانه رقابت کنید.

دیدگاه‌ها