کد خبر : 1754677 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:17 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از نمایش درخشان برابر فارنسی؛

طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم

پورتو موفق شد در دیدار برابر فارنسی با پنج گل به پیروزی برسد و مهدی طارمی نقشی کلیدی در این موفقیت داشت.

طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو در دیداری از هفته سی و دوم لیگ پرتغال میزبان تیم قعر جدولی فارنسی بود و توانست به پیروزی پرگل 5-1 برابر این تیم دست یابد.

مهدی طارمی که 63 دقیقه برای پورتو در زمین حضور داشت با دو گل و دو پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد. طارمی که از نمایش جمعی پورتو و همچنین عملکرد فردی خود در این بازی بسیار راضی بود، پس از مسابقه به اراده پورتو برای به دست آوردن بیشترین تعداد پیروزی تا پایان فصل اشاره کرد.

پورتو اکنون با یک بازی بیشتر و با 74 امتیاز پس از اسپورتینگ 79 امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و تنها یک معجزه می تواند آنها را در دو بازی باقیمانده به قهرمانی در لیگ برساند.

 

1600196

 

طارمی در این بازی برای ششمین‌بار در این فصل موفق به گرفتن پنالتی برای پورتو شد و خودش پشت توپ ایستاد تا چهاردهمین گل خود در این فصل در لیگ پرتغال را به ثمر برساند.

 مهدی هشت دقیقه بعد از گلزنی، تونی مارتینز، زوج این روزهای خود در خط حمله پورتو، را در موقعیت گل قرار داد و به مانند مصاف با فامالیسائو طارمی ساخت تا مارتینز گلزنی کند و اختلاف پورتو و فارنسی در این مسابقه به دو گل رسید. اما این پایان کار شاگردان کونسیسائو نبود و بعد از گل دقیقه 14 مارتینز، بار دیگر طارمی در نقش پاسور حاضر شد تا دیاز تیر خلاص را به پیکره حریف بزند.

 

1600201

 

طارمی در دقیقه 20 بازی نهمین پاس گل خود در این فصل از لیگ برتر پرتغال را داد و با قرار دادن لوییس دیاز در موقعیت گلزنی، یک تنه پورتو را سه بر صفر از حریف جلو انداخت.

در نیمه دوم بازی و با توجه به 10 نفره شدن حریف از دقیقه 30 بازی، باز هم این پورتو بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 59 بازی طارمی موفق شد با پاس اوتایو دومین گل خود در این بازی را نیز به ثمر برساند و پورتو را چهار گله کند.

کونسیسائو که از کسب نتیجه مطمئن شده بود در دقیقه 63 دست به سه تعویض هم‌زمان زد و مهدی طارمی را نیز از زمین بیرون کشید تا فرصت هت تریک را از مهاجم روی فرم خود بگیرد.

 

1600198

 

طارمی پس از مسابقه در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین نمایش تیم پورتو بود، گفت: "شاید. ما خیلی خوب بازی کردیم و باید به فارنسی هم بابت باز بازی کردن و نچیدن 10 بازیکن در خط دفاعی تبریک بگوییم. این بازی بسیار خوبی بود."

طارمی در ادامه درباره زوجی که با تونی مارتینز تشکیل داده است افزود: "همه بازیکنان برای تیم بازی می کنند. فرقی نمی کند تونی باشد یا مارگا یا بقیه، ما همه با هم بازی می کنیم. برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم و پیروزی در این بازی خیلی خوب بود."

طارمی همچنین درباره شانس قهرمانی پورتو اضافه کرد: "ما دو بازی دیگر داریم و برای نشان دادن شخصیت خود بازی خواهیم کرد. می خواهیم که در دو بازی باقیمانده برنده شویم و تلاش می کنیم تا به پیروزی برسیم."

 

دیدگاه‌ها