کد خبر : 1754687 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:01 | 24.4K بازدید | 2 دیدگاه

دیوید ژینولا:

بدون امباپه، تمدید قرارداد با نیمار بی‌فایده است

دیوید ژینولا، ستاره سابق فوتبال فرانسه، معتقد است که تمدید قرارداد PSG با نیمار، بدون تمدید با امباپه بی فایده است.

بدون امباپه، تمدید قرارداد با نیمار بی‌فایده است

به گزارش "ورزش سه"، دیوید ژینولا می گوید که گران قیمت ترین بازیکن جهان دیگر از دوران اوجش عبور کرده است. ژینولا گفته که نیمار بهترین سال هایش را پشت سر گذاشته است و تمدید قرارداد پاری سن ژرمن با او بی معنی است مگر اینکه پاریسی ها با امباپه هم به توافق رسیده باشند.

نیمار پس از ماه ها گمانه زنی درباره آینده او در پارک دو پرنس بالاخره با امضای قراردادی برای چهار فصل دیگر که بندی برای تمدید یک ساله نیز دارد، به شایعات پایان داد.

ژینولا از دیدن اینکه ستاره 29 ساله برزیلی برای آینده طولانی مدت در پاریس می ماند، خشنود بود اما  فکر می کند که برای PSG مسئله مهم تر تمدید قرارداد امباپه است.

 

1600217

 

ژینولا گفت: "نکته مهم در کسب قهرمانی و بردن جام ثبات در یک گروه است. اینکه وفاداری نیمار را برای سال های بیشتری به دست بیاوریم به نظرم خیلی خوب است. اما اینکه امروزه هم مثل گذشته با یک بازیکن فقط بازی ها را ببری، مثل کاری که ما با میشل پلاتینی و دیگو مارادونا قادر به انجامش بودیم، به نظر من دیگر ممکن نیست و آن روزها تمام شده اند.

ما نمی توانیم بدون داشتن امضای کیلیان امباپه با نیمار دوباره قرارداد ببندیم. نیمار 29 ساله است و بهترین سال هایش را پشت سر گذاشته است.

امباپه جوان است و استعدادش هنوز خام است. او پسری است که پتانسیل فوق العاده ای دارد اما ما فقط 60 درصد از ظرفیت های او را دیده ایم. با این تفاوت که همه این بازیکنان باید بدانند که اگر خودشان را در خدمت گروهی قرار ندهند، نمی توانند برنده هیچ چیزی بشوند."

 

1600216

 

نیمار در این فصل برای رسیدن به آمادگی کامل با مشکلاتی مواجه بود و به دلیل مصدومیت حضور در 19 بازی PSG را از دست داد.

مهاجم برزیلی پاریسی ها با این وجود توانست در 29 بازی در تمام رقابت ها 16 گل برای این تیم بزند و 10 پاس گل بدهد، اما امباپه بسیار بیش از نیمار در یک سوم پایانی حریف مفید ظاهر شده است.

ستاره جوان فرانسوی در 47 بازی خود برای PSG که شامل 25 بازی در لیگ یک و هشت بازی در چمپیونزلیگ می شود، 37 گل برای پاریسی ها به ثمر رسانده است.

امباپه به سرعت به آخرین سال قرارداد خود در PSG نزدیک می شود و با توجه به شایعاتی که درباره علاقه رئال به امضای قرارداد با او وجود دارد، ستاره برنده جام جهانی 2018، در امضای قرارداد جدید با پاریسی ها تعلل می کند.

دیدگاه‌ها