کد خبر : 1754690 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:15 | 50.1K بازدید | 5 دیدگاه

مهدی طارمی؛ اینبار آقای پاس گل

در فصلی که سردار آزمون به عنوان آقای گلی در لیگ برتر روسیه دست پیدا کرده است همبازی او در نوک خط حمله تیم ملی می تواند آقای پاس گل در لیگ برتر پرتغال شود.

مهدی طارمی؛ اینبار آقای پاس گل 

به گزارش "ورزش سه"، شاید رسیدن به عنوان آقای گلی کمی برای مهدی طارمی سخت باشد چرا که 3 گل از هریس سفروویچ مهاجم سویسی بنفیکا عقب است اما او می تواند عنوان بهترین پاسور لیگ برتر پرتغال را از آن خود کند آنهم در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات این فصل. مهدی طارمی با دو پاس گلی که در بازی با فارنسه در هفته ی سی و دوم لیگ برتر پرتغال داد شمار خلق موقعیت گل خود در فصل جاری را به عدد 9 رساند و هم اکنون به تنهایی در صدر جدول بهترین پاسوری های لیگ برتر پرتغال قرار دارد. 

 

جالب اینکه هریس سفروویچ که در جدول گل زنان با 18 گل نفر اول به حساب می آید و مهدی طارمی هم با 15 گل زده در جایگاه سوم قرار دارد در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال یکی از تعقیب کنندگان مهدی طارمی به حساب می آید. البته او دو پاس گل کمتر از مهدی طارمی داده است. مهدی طارمی با 15 گل زده و خلق 9 موقعیت گل در 24گل این فصل پورتو تاثیر گذار بوده است. در فصلی که پورتو 67 گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده و تهاجمی ترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد. معدل گل زده تیم پورتو در این فصل از بازی ها 2.09 بوده است. 

 

جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر پرتغالی در فصلی که دو هفته به پایان آن باقی مانده از این قرار است: 

1-مهدی طارمی - پورتو (9 پاس گل )
2-الکس گریمالدو – بنفیکا (8 پاس گل)
3-اورتون سوارس – بنفیکا (7 پاس گل)
-هریس سفروویچ – بنفیکا (7 پاس گل)
-رایان گولد – فارنسه (7 پاس گل)

دیدگاه‌ها