کد خبر : 1754696 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:43 | 36.9K بازدید | 23 دیدگاه

دستور ویژه محرم؛ در مورد اشتباه مصاحبه نکنید

محرم نوید کیا، سرمربی تیم سپاهان دیشب روی خط فوتبال برتر آمد و مسئولیت اتفاقات پایان بازی از سوی تیمش را به عهده گرفت و عذرخواهی کرد.

دستور ویژه محرم؛ در مورد اشتباه مصاحبه نکنید 

به گزارش "ورزش سه"، او توامان با این رفتار که در فوتبال ایران تازگی دارد و البته می تواند الگو شود خطاب به بازیکنان تیمش در جلسه ریکاوری گفت در مورد اشتباهی که صورت گرفته مصاحبه نکنید. حتی اگر حق در اتفاقات پایان بازی صد در صد با ما باشد مصاحبه ها هیچ کمکی به تیم نمی کند ودر مجموع اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داده اصلا قشنگ نبود و قطعا ما هم جاهایی اشتباه کردیم و حتی اگر حق با ما بوده باشد باید خویشتن داری می کردیم تا این اتفاقات رخ نمی داد و... او در پایان از بازیکنان تیمش خواست در خصوص اتفاقات پایان بازی مصاحبه نکنند و حضورش در برنامه فوتبال برتر و بر عهده گرفتن مسئولیت اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد و هم چنین عذرخواهی یک استراتژی مهم برای تیمش تعریف کرد. دوری از حاشیه و پرداختن به فوتبال که به طور یقین به تیم سپاهان در مسیر کسب قهرمانی بیشتر کمک خواهد کرد. 

 

نکته ی جالب اینکه در این کش و قوس بیشترین چالش ها متوجه عزت الله پورقاز شد که بازیکن آرام و بدون حاشیه ای بشمار می رود. به یاد داریم او در اردوی تیم ملی وقتی با استقلال خوزستان به طور کلامی صحبت کرد و در بازگشت به ایران با پیشنهاد استقلال تهران و علیرضا منصوریان مواجه شد به این پیشنهاد بزرگ نه گفت به احترام صحبت هایی که با تیم استقلال خوزستان انجام داده بود در حالی که اگر خیلی از بازیکنان به جای او بودند راهی تیم استقلال تهران می شدند به این دلیل که او فقط با استقلال خوزستان حرف زده بود و قراردادی منعقد نکرده بود! با این حال و با توصیه ی محرم نوید کیا ترجیح داده در دفاع از خود سکوت اختیار کند؛ چرا که تاکید سرمربی تیم سپاهان این است بازیکنانش باید در میدان با همه ی توان فوتبال کنند ودر خارج از زمین خویشتن داری به خرج دهند؛ حتی اگر اتفاقی رخ می دهد مسببش بازیکن یا بازیکنان حریف باشند. البته محرم نوید کیا در مصاحبه دیشب خود با فوتبال برتر اتفاقات را اینگونه جلوه نداد که حق با بازیکنان تیم سپاهان است و طبیعتا وقتی عذرخواهی می کند بدین معنی است در چالش های پایان بازی بازیکنان تیم سپاهان هم نقش داشتند و مجموعا این اتفاقات هیچ کمکی به فوتبال نمی کند.

 

 

احمد خلیلی

دیدگاه‌ها