کد خبر : 1754709 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:07 | 253.5K بازدید | 24 دیدگاه

در مسیر جایزه بهترین بازیکن فصل

نمرات خیره کننده طارمی از سایت های خارجی

مهدی طارمی از وب سایت معتبر هواسکورد و گل پوینت پرتغال، نمرات بسیار خوبی کسب کرد.

نمرات خیره کننده طارمی از سایت های خارجی

به گزارش "ورزش سه"، قطعا هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را باید به نام مهدی طارمی نوشت. مهاجم ایرانی پورتو در یک شب استثنایی، موفق شد هم در باز کردن دروازه فارنسی و هم در دادن پاس گل، مقابل این تیم دبل کند تا یک شب فوق العاده را برای خودش به ثبت برساند.


در این دیدار و در همان دقیقه ششم، طارمی پس از عبور از مدافعین حریف و در درون محوطه جریمه، با خطای آنها سرنگون شد و داور یک خطای پنالتی به سود پورتو اعلام کرد. خود طارمی پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه حریف کرد. مهاجم ایرانی پورتو در ادامه نیز دو پاس گل به تونی مارتینز و لوئیس دیاز داد تا نیمه نخست با برتری 3 بر صفر پورتو به پایان برسد.

 

 

1600339

 


در نیمه دوم نیز طارمی موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند. او پس از عبور از میان مدافعین حریف، از پاس اوتاویو مونتیرو نهایت استفاده را برد و با شوتی دقیق به گوشه دروازه، گل چهارم پورتو را به ثمر رساند و در دقیقه 63 نیز جایش را به اوا نیلسون داد.


پس از پایان این بازی، طارمی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد و همچنین از سایت های معتبر خارجی نمرات بسیار خوبی کسب کرد. وب سایت معروف هواسکورد پس از پایان بازی به عملکرد طارمی در این بازی نمره فوق العاده 9.7 را اعطا کرد. نمره بالایی که در مواقع کمی از سوی هواسکورد به بازیکنان داده می شود.

 

 

1600352

 

 

1600247

هواسکورد معمولا به هت تریک های مسی و رونالدو یا درخشش خیره کننده بازیکنان نمرات نزدیک به 10 را در نظر می گیرد ولی آنها دیشب به طارمی نمره 9.7 دادند. شاید اگر او در بازی می ماند و هت تریکش را کامل می کرد، نمره 10 را به چنگ می آورد.

 


وب سایت گل پوینت پرتغال نیز به طارمی نمره 8.6 را داد و او را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. گل پوینت درباره طارمی نوشته است: نمایش عظیم طارمی. این ایرانی در حمله مهار نشدنی بود. او با به ثمر رساندن یک گل از روی نقطه پنالتی و پس از آن دو پاس گل درخشان و یک گل دیگر در آغاز نیمه دوم، کارش را به پایان رساند.

 

 

1600245

وب سایت گل پوینت که به دادن نمرات کم مشهور است، با این اوصاف برای طارمی نمره 8.6 را در نظر گرفت.

 

 

 

1600246

آنالیز عملکرد طارمی در گل پوینت. مهاجم ایرانی پورتو 63 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و شب باشکوهی داشت. 2 گل، 2 پاس گل و 2 پاس کلیدی. چی از این بهتر!

 

 


امتیاز 8.6 از گل پوینت نیز نشان دهنده عملکرد خوب او است. دو شوت از سه شوت او درون چارچوب بودند، دو پاس کلیدی، شش پاس ارزشمند در حمله و شش دوئل موفق خلاصه عملکرد طارمی است. به نظر می رسد ترکیب او با تونی مارتینز در خط حمله پورتو، در حال بهبود و تأثیرگذاری است.


وب سایت سوفااسکور نیز با اعطای نمره 9.8 به طارمی، او را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. اپلیکیشن فوت موب نیز نمره 9.5 را برای طارمی در نظر گرفت و او را به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزید.

 

 

 

1600248

سوفااسکور بالاترین نمره را به طارمی داد. نمره ۹.۸ و عنوان بهترین بازیکن میدان.

 

 

 

1600249

این هم از فوت موب و نمره ۹.۵ برای طارمی.

دیدگاه‌ها