کد خبر : 1754711 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:12 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

مربی سابق اورتون؛ جدیدترین رقیب استقلال و مجیدی

چند خبرنگار معروف عربستان و رسانه های این کشور خبر از روند مثبت مذاکرات باشگاه الهلال با مربی سابق اورتون و اسپورتینگ می دهند.

مربی سابق اورتون؛ جدیدترین رقیب استقلال و مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا اراده مدیران الهلال جهت تقویت این تیم برای فصل بعد تمامی ندارد و پس از مطرح شدن گزینه های متعدد مربیگری و انواع بازیکنانی که به این باشگاه لینک شده اند، حالا از مارکو سیلوا مربی سابق اورتون برای تصدی پست مربیگری این باشگاه نام برده می شود.


فهد المری خبرنگار روزنامه الریاضیة عربستان با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود از مذاکرات مثبت الهلال با مربی سابق اورتون خبر داد. المری مدعی شده که این باشگاه عربستانی برای جذب مارکو سیلوا، به او یک قرارداد 3 ساله با دستمزد سالیانه 3 و نیم میلیون یورو پیشنهاد داده است.

 

1600258

فهد المری خبرنگار الریاضیة عربستان نیز از پیشنهاد قرارداد 3 ساله الهلال به سیلوا با دستمزد سالیانه 3.5 میلیون یورو خبر می دهد.


همچنین، پدرو آلمیدا خبرنگار برزیلی فعال در حوزه نقل و انتقالات که نخستین بار اخبار مذاکرات الهلال با موسی مارگا و تالیسکا را پوشش داد، به تمایل این تیم سعودی به جذب سیلوا اشاره کرده است. آلمیدا در توئیتی مدعی شد که مارکو سیلوا به عنوان مربی جدید الهلال برای فصل بعد انتخاب شده است و قرارداد او تا سال 2024 خواهد بود.

 

1600259

پدرو آلمیدا خبرنگار برزیلی که از انتخاب مارکو سیلوا به عنوان مربی فصل بعد الهلال خبر می دهد.


مارکو سیلوا که 43 سال سن دارد، مربیگری را از تیم استرویل پاریا آغاز کرد و سپس هدایت اسپورتینگ لیسبون را برعهده گرفت. المپیاکوس یونان، هال سیتی، واتفورد و اورتون انگلیس، دیگر تیم های بزرگی است که این مربی جوان هدایت آنها را برعهده داشته است.


او با اسپورتینگ لیسبون در فصل 2014-2015 عنوان قهرمانی جام حذفی پرتغال را بدست آورد و فصل بعدش به همراه المپیاکوس، با اقتدار و 30 امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی پاناتینایکوس، عنوان قهرمانی لیگ یونان را به دست آورد.


این مربی جوان پس از 60 بازی که هدایت اورتون را در لیگ برتر انگلیس بر عهده داشت، پس از کسب 24 پیروزی، 11 تساوی و 25 شکست، در دسامبر 2019 از کار برکنار شد و جایش را به کارلو آنجلوتی داد. مارکو سیلوا از آن زمان تاکنون بدون تیم بوده و در شرف نشستن بر روی نیمکت الهلال است.


در صورتی که مذاکرات الهلال با مارکو سیلوا به ثبت قرارداد ختم شود، او در شهریور ماه روی نیمکت الهلال خواهد نشست تا در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در برابر فرهاد مجیدی و استقلال تیمش را هدایت کند.

دیدگاه‌ها