کد خبر : 1754715 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:22 | 33.5K بازدید | 24 دیدگاه

اتفاقات بعد از پایان بازی متاثرم کرد؛

حسینی: صحنه پنالتی کاملا واضح بود

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید نقشی در آغاز درگیری ها نداشته و پس از شروع درگیری برای میانجیگری خیلی سریع خودش را به ورودی تونل و رختکن رسانده است.

حسینی: صحنه پنالتی کاملا واضح بود 

محمدرضا حسینی هافبک تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد، حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: فکر می کنم حساسیت بالای مسابقه کیفیت بازی هر دو تیم را تحت تاثیر قرار داده بود و همین باعث شده بود که به سمت جنگ های فیزیکی پیش برود و بیشتر یک بازی درگیرانه را شاهد باشیم. در مجموع بازی خوب و پرهیجانی بود و بینندگان و هر کسی که این بازی را تماشا کردند، مسابقه خوبی را دیدند و از آن لذت بردند.


حسینی سپس در رابطه با صحنه ای که با بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم برخورد داشت ولی برخلاف نظر بسیاری از کارشناسان بیژن حیدری دستور به ادامه بازی داد، بیان کرد: خب صحنه که فکر می کنم کاملا واضح بود و نیاز به توضیح ندارد. من فیلم را هم دیدم و جایگیری آقای حیدری در آن صحنه خوب بود، اما اینکه چرا پنالتی نگرفتند را باید از خودشان پرسید. ولی اینکه آن صحنه کاملا پنالتی بود، هیچ شکی نیست. اگر در آن صحنه که دقیقه 64 ، 65 بود، پنالتی گرفته می شد، می توانستیم گل تساوی را خیلی زودتر بزنیم و زمان کافی را برای زدن گل پیروزی داشتیم.

 


از بازیکن تیم فوتبال سپاهان در رابطه با درگیری های ایجاد شده میان بازیکنان دو تیم پس از سوت پایان بازی پرسیدیم و او در واکنش به این موضوع عنوان کرد: در بازی های بزرگ مثل پرسپولیس و سپاهان همیشه ممکن است در حین 90 دقیقه درگیری هایی ایجاد و بحث هایی در زمین بشود، اما این فقط برای 90 دقیقه و در زمین است، چون ضربان قلب بازیکنان بالاست و ممکن است با هم بحثی داشته باشند. این خیلی چیز خاصی نیست و طبیعی است، ولی بعد از 90 دقیقه ما با همه بچه ها رفیقیم و همه دوستان قدیمی ما هستند و اصلا مشکلی نیست. اتفاقات بعد از بازی را تایید نمی کنم.

خیلی متاثر و متاسف شدم. من بعد از سوت پایان بازی داخل زمین بودم و آمدم به بچه های تیم خودمان خسته نباشید بگویم، که دیدم ورودی تونل و رختکن شلوغ شد. سریع خودمان را رساندیم تا اگر بحثی میان بچه ها ایجاد شده، جدا کنیم و قائله را ختم بدهیم، اما متاسفانه از من هم در برخی خبرگزاری در درگیری ها اسم برده شده بود. ولی اصلا شخصیت من اینطور نیست که بخواهم با کسی درگیری لفظی و فیزیکی داشته باشم. این ها اصلا در شخصیت من نیست و من خواهش می کنم تا زمانی که مسئله را بررسی نکردند، به راحتی خبر نزنند تا خدایی ناکرده احساسات هواداران و خیلی از مردم درگیر این موضوع بشود. من در درگیری های آخر بازی تاثیرگذار نبودم و سریع رفتم که اگر مشکلی پیش آمده، جدا کنیم. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و بازی ها با آرامش و به خوبی برگزار شود.

دیدگاه‌ها