کد خبر : 1754751 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:53 | 47.3K بازدید | 6 دیدگاه

آدریانو:

رویای من تمدید مسی و بازگشت گواردیولاست

مدافع چپ برزیلی سابق بارسلونا تمدید مسی و بازگشت پپ گواردیولا را خواستار شد.

رویای من تمدید مسی و بازگشت گواردیولاست

به گزارش "ورزش سه"، آدریانو سال 2010 بود که از سویا به بارسلونا پیوست و در شش فصل حضورش 114 بازی انجام داد و 9 گل هم به ثمر رساند. او سال 2016 راهی بشیکتاش ترکیه شد.

مدافع چپ برزیلی رویای ماندنی شدن لیونل مسی در بارسا و بازگشت پپ گواردیولا را در سر دارد.

 

 

1130716

 

 

او به رادیو راک 1 گفت:« در مورد ماندنی شدن مسی واقعا چیزی نمی دانم. سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی است و سپس باید دید لئو چه تصمیمی در مورد آینده اش خواهد گرفت. آرزوی من و تمام هواداران بارسا این است که او قراردادش را تمدید کند. امیدوارم همین اتفاق رخ بدهد.»

 

 

1600311

 

 

بازگشت پپ:« من سال هایی فراموش نشدنی در بارسا داشتم که دو سالش زیر نظر پپ گواردیولا بود. مربیان خوبی در فوتبال داشته ام ولی پپ چیز دیگری بود. اگر نگویم بهترین مربی، قطعا جزو بهترین مربی هایم بود. با یکدیگر همه جام ها را کسب کردیم و سال هایی خاطره انگیز برایم به یادگار ماند.

می دانم که هواداران بارسا آرزوی بازگشت او را دارند و در واقع اینکه مسی بماند و پپ هم برگردد، رویایی خواهد بود. گواردیولا زمانی که بارسا را ترک کرد، به دنبال چالش هایی جدید و تغییر فضا بود و معتقدم پس از این همه سال و تجربیات زیادی که در آلمان و انگلیس کسب کرده، شاید بهتر باشد به بارسا برگردد و همه نیز از او استقبال خواهند کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها