کد خبر : 1754785 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:39 | 32K بازدید | 4 دیدگاه

وینگر تاتنهام و الهلال؛ شایعه یا واقعیت؟

به نظر می رسد بحث حضور لوکاس مورا وینگر تاتنهام در الهلال، شایعه ای در فضای مجازی عربستان باشد.

وینگر تاتنهام و الهلال؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال این روزها فعال ترین تیم در لیگ عربستان است و آنها به دنبال تقویت خود برای فصل بعد هستند. پس از جذب موسی مارگا، آنها در آستانه توافق به تالیسکا هافبک گوانگژو هستند و البته طی روزهای گذشته اخبار فراوانی پیرامون حضور لوکاس مورا در این تیم نیز به گوش رسید.


عربستانی ها که یکی از فعال ترین کشورها در توئیتر هستند، طی این مدت اخبار فراوانی پیرامون حضور لوکاس مورا در الهلال منتشر کردند و حتی گفته می شد مذاکرات با این بازیکن آغاز شده تا او با جدایی از اسپرز، راهی فوتبال عربستان شود.

 

 

1600359

 


اما رسانه ارم نیوز عربستان در مطلبی به این اخبار واکنش نشان داد. ارم نیوز نوشت طی ساعات گذشته، کاربران توئیتری در سعودی اخبار زیادی راجع به توافق اولیه باشگاه الهلال عربستان با لوکاس مورا مهاجم برزیلی تاتنهام منتشر کرده اند که در آن از اعلام رضایت این بازیکن جهت پیوستن به الهلال خبر داده اند.


ارم نیوز در ادامه نوشت: این بازیکن 28 ساله یکی از برجسته ترین استعدادهای فوتبال برزیل در چند وقت اخیر محسوب می شود، اما خبر توافق او با الهلال چیزی بیش از شایعات در سایت های شبکه های اجتماعی نبود. هیچ رسانه معتبر سعودی یا بین المللی از وجود ارتباط الهلال و لوکاس مورا که عنصر برجسته خط حمله تاتنهام محسوب می شود، خبر نداده است.

 

 

1600360

 


به هر حال در صورت جذب تالیسکا، شمار خارجی های الهلال به 7 نفر می رسد. بافتیمبی گومیس، موسی مارگا، سباستین جووینکو، آندره کاریو، لوسیانو ویتو، گوستاو کویلار و اندرسون تالیسکا بازیکنان خارجی الهلال خواهند بود که جدایی جووینکو قطعی است و احتمالا گومیس نیز این تیم را ترک کند. با وجود 5 بازیکن خارجی دیگر و همچنین حضور هیون سو مدافع کره ای، بعید به نظر می رسد الهلال خرید خارجی و گران قیمت دیگری داشته باشد.

دیدگاه‌ها