کد خبر : 1754879 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:36 | 69.6K بازدید | 8 دیدگاه

در تساوی برابر لوانته؛

مصدومیت نابهنگام و ضربه ای دیگر به بارسلونا

شب گذشته بارسلونا برابر لوانته به تساوی 3-3 دست یافت تا عملا امیدهای این تیم برای قهرمانی در لالیگا رنگ ببازند.

مصدومیت نابهنگام و ضربه ای دیگر به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته بارسلونا در تلاش برای باقی ماندن در رقابت های قهرمانی لالیگا با رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، تحت فشارهای گسترده ای بوده است. با وجود که بارها این حرف تکرار شد، اما به نظر می رسد که اکنون دیگر حضور در کورس قهرمانی برای کاتالان ها به پایان رسیده باشد.

بارسلونا شب گذشته میهمان لوانته بود و با نمایشی اسفناک به تساوی 3-3 برابر میزبان رضایت داد.

اگر از دست دادن دو امتیاز ارزشمند در این بازی حساس کافی نبود، کاتالان ها رونالد آرائوخو و سرخی روبرتو را نیز به دلیل مصدومیت از دست دادند.

 

1600532

 

آرائوخو که یک 45 دقیقه محکم و با ثبات را پشت سر گذاشته بود، در تلاش برای زدن ضربه سر دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه مجبور شد تا جای خود را به سرخی روبرتو بدهد.

بدبیاری های بارسا در اینجا به پایان نرسید و نمایش دفاعی وحشتناک روبرتو با مصدومیت در 10 دقیقه پایانی مسابقه هم همراه شد! تنها نکته مثبت این اتفاق این بود که هواداران بارسلونا توانستند ریکی پوگ را بار دیگر در زمین ببینند.

 

1600533

 

اتلتیکو مادرید فردا میزبان رئال سوسیداد خواهد بود و رئال مادرید به گرانادا سفر خواهد کرد تا مسابقات هفته سی و ششم لالیگا طبق برنامه برگزار شوند. به نظر می رسد که تیم های مادریدی فرصتی را که کاتالان ها برای کسب قهرمانی در اختیارشان نهانده اند، به هیچ وجه از دست ندهند.

در حال حاضر اتلتیکو با یک بازی کمتر و 77 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با 36 بازی و 76 امتیاز در رده دوم قرار دارد، رئال مادرید با تعداد بازی برابر با اتلتیکو و 75 امتیاز در رده سوم است.

دیدگاه‌ها