کد خبر : 1754898 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:41 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

با کمرنگ شدن شانس قهرمانی؛

کومان چگونه می‌تواند به کار در بارسا ادامه بدهد؟

با تساوی شب گذشته بارسلونا برابر لوانته، کاتالان ها در حساس ترین مقطع فصل باز هم امتیازاتی حیاتی را از دست دادند.

کومان چگونه می‌تواند به کار در بارسا ادامه بدهد؟

به گزارش "ورزش سه"، گرانادا، اتلتیکو مادرید و حالا لوانته سه میخ آخر بر تابوت رونالد کومان در نوکمپ بودند. سرمربی بلوگرانا چگونه می تواند بعد از این در بارسلونا به کار خود ادامه دهد؟

شانس قهرمانی بارسا در این فصل از لالیگا شب گذشته و با تساوی 3-3 برابر لوانته تقریبا بر باد رفت. آنها که در نیمه اول 2-0 جلو بودند، ابتدا پیروزی را با تساوی 2-2 عوض کردند و پس از زدن گل سوم نیز بار دیگر لغزیدند تا دروازه خود را برای بار سوم باز شده ببینند.

 

1600558

 

قهرمانی در کوپا دل ری نمی تواند به تنهایی کاتالان ها را خوشحال و راضی نگه دارد و با توجه به عملکرد ناامیدکننده‌ای که این تیم در هفته های اخیر داشته، این قهرمانی حتی کمتر از قبل هم اهمیت دارد.

اکنون امید کومان به چیست؟ اینکه دیگو سیمئونه و زین الدین زیدان در ادامه بلغزند و کار را در صدر جدول بیش از پیش گره بزنند؟

اگر کومان موفق می شد تا در این فصل بارسلونا را به دبل قهرمانی برساند، تصور اخراج او از نوکمپ بسیار سخت بود اما اکنون این اتفاق دیگر نخواهد افتاد و جدای از این خوان لاپورتا، رییس بارسا، هرگز از طرفداران سرمربی هلندی نبوده است.

 

1600560

 

عثمان دمبله شب گذشته تلاش کرد تا امید قهرمانی بارسا را زنده نگه دارد و هم گل زد و هم پاس گل داد. اما اگر او به جای جرقه های اینچنینی، در طول فصل ثبات داشت، آنوقت بود که تبدیل به بازیکنی بزرگ می شد. ممکن است که او در پنجره تابستانی به فروش برسد؟

چرا خوزه لوییس مورالس برای تیم ملی اسپانیا بازی نمی کند؟ او بازیکن بزرگی است. او این توانایی را دارد که در لحظات حساس پا پیش بگذارد و از شخصیت بسیار خوبی برخوردار است.

او بازیکنی است که هم توانایی سرگرم کردن را دارد و هم ارزش آن را دارد که به تنهایی نقشی خاص را بر عهده بگیرد.

 

1600556

 

توانایی های پدری نیز در حال حاضر مورد تردید قرار گرفته است؛ سوالاتی درباره ثبات عملکرد و توانایی گلزنی او مطرح است. او برابر لوانته موفق به گلزنی شد و اولین گل بارسا را به ثمر رساند اما پس از از دست دادن دو شانس خیلی بزرگ گلزنی! البته او تنها 18 سال دارد و نشان داده که از توانایی و کیفیت بالایی برخوردار است.

قبلا حتی گفته شده بود که لیونل مسی نیز از توانایی گلزنی برخوردار نیست! فصل بعد اما پدری بیشتر در ترکیب بارسا جا خواهد افتاد و با تقویت بازیکنان کناری او، وقت آن خواهد رسید که پیشرفت او سنجیده شود.

دیدگاه‌ها