کد خبر : 1754905 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:12 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

داریم تاوان یک اشتباه را می‌دهیم؛

ابراهیمی: ماشین سازی باید برای سهمیه بسته می‌شد

کاپیتان ماشین سازی اعتقاد دارد این تیم باید برای تک رقمی شدن بسته می‌شد تا سهمیه تبریز در لیگ حفظ می شد.

ابراهیمی: ماشین سازی باید برای سهمیه بسته می‌شد

به گزارش "ورزش سه"،  دیدار دو تیم قعر جدولی ماشین سازی و سایپا  با نتیجه تساوی تمام شد که بدترین نتیجه ممکن برای هر دو تیم بود. محمد ابراهیمی بازیکن باتجربه ماشین سازی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نتیجه ای بود که اتفاق افتاد. بعد از گلی که زدیم  نتوانستیم در فاز دفاعی کارایی لازم را داشته باشیم و تحت فشار بودیم و مجدد گل هم خوردیم ولی به خاطر تحت فشار بودن و بازی بسته‌ای که ما بعد از دریافت گل انجام دادیم متاسفانه نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم ولی به هر حال فکر می‌کنم بازی باخته را با نتیجه تساوی عوض کردیم که نشان دهنده پیشرفت است ولی از نظر تاکتیک هم خیلی خوب کار می‌کنیم و امیدوارم که با تلاشی که از بچه ها می بینم بتوانیم ماشین سازی را در لیگ برتر حفظ کنیم.


او در مورد قضاوت داور و اعتراض هر دو تیم به خصوص سایپایی ها در صحنه اخراج ادامه داد: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. اگر صحنه اشتباهی بوده کارشناسان زیادی هستند در این رابطه نظر بدهند.
وی در مورد گل به خودی بازیکنشان محمدامین اسدی عنوان کرد: فوتبال است و از این حساسیت ها به وجود می آید. بازیکن ما واقعا در یک لحظه اشتباه کرد. بازیکنان ما بدون هیچ چشمداشتی تلاش می کنند و امیدوارم که تلاش های کادرفنی و بازیکنان به ثمر بنشیند و از ما هم حمایت شود.


ابراهیمی در مورد حواشی پیش آمده قبل از بازی و خبر تعلیق ماشین سازی گفت: این مسائل از دست من به عنوان بازیکن خارج است  و مدیریت باید در این خصوص جواب بدهد و من نمی توانم دخالت کنم و به هرحال اتفاقی است که افتاده و امیدوارم هرچه می شود به نفع ماشین سازی باشد.

 

1600571


 این بازیکن که از قدیمی های تیم های تراکتور و گسترش فولاد محسوب می‌شود در مورد شرایط سخت حال حاضر ماشین سازی و اینکه هواداران تبریزی بسیار دوست دارند که سهمیه این تیم در لیگ برتر حفظ شود گفت:  کار ماشین سازی برای بقا تقریباً غیرممکن و بسیار سخت است. من نمی‌خواهم بگویم تیم ماشین‌سازی باید برای سهمیه آسیایی بسته شود ولی به عنوان یک تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال کشور حداقل باید برای تک رقمی شدن بسته شود. متاسفانه ما داریم تاوان یک اشتباه را می‌دهیم و اشتباه مربوط  به مسائلی است که از قبل انتخاب شده بود. تاوان می دهیم ولی ما و کادر فنی داریم تمام تلاشمان را می‌کنیم که انشالله پس از تلاش و زحمتی که برای ماشین سازی می کشیم نزد هواداران شرمنده نباشیم.


ابراهیمی در پایان در مورد دیدار پیش رو با نفت مسجدسلیمان افزود: بازی با نفت مسجد سلیمان بسیار سخت است و در این چند بازی که کادرفنی جدید به این تیم آمده موفق به نتیجه گیری شده اند.  با تمام احترامی که برای هر دو تیم قائل هستم امیدوارم  یک بازی خوب و فنی انجام شود و اگر هم شد بتوانیم برنده این بازی شویم.

دیدگاه‌ها